2019 m. pajamas augino 39 proc., pelną – 5 kartus

0
268

Bendrovės „Omniva LT“ pelnas augo nuo 70 tūkst. eurų iki 367 tūkst. eurų, o siuntų apimtys buvo 48 proc. didesnės, palyginti su tuo pačiu 2018 m. laikotarpiu.

Pasak „Omniva LT“ vadovo Simono Bielskio, rezultatus lėmė kryptingos investicijos į paštomatų tinklo plėtrą, populiarėjantis apsipirkimas internetu bei naujų e. komercijos sprendimų pristatymas, siekiant kurti patogią apsipirkimo internetu patirtį tiek e. parduotuvėms, tiek prekių gavėjams.

Per praėjusius metus sparčiausiai augo privačių vartotojų išsiųstų siuntų skaičius – augimas siekė 85 proc. Verslo klientų siuntų skaičius padidėjo daugiau nei 60 proc., o siuntų iš tolimojo užsienio e. parduotuvių  augimas sudarė 34 proc. Naujų klientų krepšelį įmonė per metus augino daugiau nei 30 proc.

„Pastaruosius dvejus metus plėtros apimčių nemažinome ir nuolat auginome savo paštomatų tinklą – praėjusių metų spalio mėnesį pradėjome didžiausią kada nors vykdytą metinę 4 mln. vertės investicinę plėtrą ir padvigubinome paštomatų tinklą, padengdami beveik 50 proc. daugiau šalies miestų. Kiekvieną praėjusių metų ketvirtį nuosekliai auginome užimamą rinkos dalį, lyginant su prieš tai ėjusiu ketvirčiu“, – sako S. Bielskis.

S. Bielskis įsitikinęs, kad šalį ir visą pasaulį ištikusi COVID-19 krizė dar sparčiau koreguos e. komercijos žaidėjų planus, augins paštomatų populiarumą bei investicijas į juos. „Pokytis, kuris e. prekybos rinkoje turėjo įvykti per 1–1,5 metų, dėl COVID-19 įvyko per 2–3 savaites. Ruošėmės augančiam paštomatinių siuntų skaičiui, dvigubai išplėtėme savo tinklą ir matome, kad tai ypač pasiteisino šiandienos aktualijų kontekste, – sako S. Bielskis ir tikina, kad bendrovė toliau investuos į infrastruktūrą, plės ir tobulins mokėjimų, tos pačios dienos pristatymo ir kitas paslaugas. – Pastarąsias 2–3 savaites siuntų srautai išaugo žaibiškai ir visos įmonės per trumpą laiką siekia kaip galima greičiau prisitaikyti prie padidėjusių kiekių, tačiau laikinai gali būti sutrikęs tiek prekių likučių palaikymas, tiek ir siuntų gavimas.“

„Omniva LT“ vadovas atkreipia dėmesį, kad verslas, kuris galėjo persikelti į internetą iki karantino įvedimo, tai buvo priverstas padaryti per naktį. „Maitinimo paslaugos, maisto prekių pirkimas bei pristatymas į namus ir kitų pirmojo būtinumo prekių prekyba yra tos sritys, kurios būtinai turėtų pereiti į e. komerciją, jei iki šiol to nepadarė. Šie sektoriai turėtų skaičiuoti didžiausią augimą. Be to, tai galimybė prisitraukti naujų nuolatinių vartotojų“, – teigia S. Bielskis.

„Mes anksčiau prognozavome, kad e. komercija per 3–5 metus pasaulyje ir Baltijos šalyse turėtų augti apie 15–20 proc., tačiau per labai trumpą laiką e. prekybą atrado daug naujų rinkos dalyvių – pardavėjų, paslaugų teikėjų, galutinių vartotojų, dėl to augimas gali siekti ir 20–30 proc. Prie besikeičiančios situacijos turės prisitaikyti mažmeninė prekyba – toliau investuoti į internetinio apsipirkimo sprendimus, didinti pasiūlą ir stiprinti konkurenciją“, – įsitikinęs S. Bielskis.

Bendrovė 2019 m. pabaigoje valdomą 150 paštomatų tinklą išplėtė iki 300 bei padidino automobilių parką Vilniuje. Iš viso į paštomatų ir automobilių parko plėtrą Lietuvoje investuota 4 mln. eurų. Taip pat bendrovė išplėtė Klaipėdos ir Šiaulių sandėlius.

Šiuo metu „Omniva LT“ valdo didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje ir per parą gali pristatyti 34 tūkst. siuntų visoje šalyje. Bendrovėje šiuo metu dirba 200 darbuotojų ir, reaguojant į išaugusiais elektroninės prekybos apimtis, įmonė priima papildomai iki 60 naujų darbuotojų artimiausias savaites.