40 mln. eurų – Lietuvos didmenininkų ir gamintojų skaitmenizavimui

0
266

LR Ekonomikos ir inovacijos ministerija pradeda sutarčių pasirašymo etapą su įmonėmis, kurioms bus paskirstyta 40 mln. eurų paramos dėl koronaviruso pandemijos padarinių pagal priemonę „E. komercijos modelis COVID-19“. Europos Sąjungos lėšomis siekiama skatinti pasirengimą žaliajam ir skaitmeniniam ekonomikos atsigavimui – finansuojamas klientų elektroninių savitarnos sistemų diegimas, programinės įrangos modernizavimas. Remiamų mechanizmų įgyvendinimui verslas jau ieško nuolat brangstančių IT specialistų paslaugų ir programuotojų.    

Po modernizacijos proveržio augs ekonomika

Tarptautinės kompanijos „DLS, OU Lietuva“, kurios pagrindiniu produktu – „DATALOGIC Commerce“ B2B užsakymų platforma – naudojasi 30 tūkst. įmonių visame pasaulyje, atstovas Donatas Budzinauskas teigia, jog Vyriausybės planas ne šiaip paremti nuo pandemijos nukentėjusius verslininkus, bet paskatinti juos orientuotis į tvarumą yra labai savalaikis, nes artimiausiu metu rinkos susidurs su dar didesniu darbuotojų stygiumi.

„Pagal priemonę „E. komercijos modelis COVID-19“ parama skiriama gamybos ir paslaugų sektoriuje dirbančioms įmonėms, siekiant paskatinti jas diegti informacines technologijas verslo sandoriams valdyti elektroniniu būdu. Dalis pareiškėjų, kurie vysto gamybą, gaus finansavimą ir jiems daugeliu atveju klientų savitarnos sistemos bus kuriamos nuo nulio. Tuo tarpu mūsų siūlomas produktas – tai standartizuotas, rinkoje jau patikrintas ir nuolat tobulinamas sprendimas. Jis taupo tiek pardavėjo, tiek pirkėjo laiką, – tvirtina „DLS, OU Lietuva“ vadovas D. Budzinauskas. – Sistemos diegimo trukmė kritiškai svarbi ne tik dėl Vyriausybės nustatytų paramos įsisavinimo terminų, bet ir dėl pačio projekto sėkmės. Norintiems atsinaujinti teks adaptuotis prie naujų darbo principų ir per tą laiką neprarasti klientų. Tai gali užtrukti neprognozuojamai ilgai. Kadangi  „DATALOGIC Commerce“ jau yra sukurtas įrankis, jį didmenininkams galime įdiegti per mėnesį ar du, net su pritaikymais prie kliento poreikių“. 

Žmogiškieji ištekliai gali būti nukreipti svarbesniems projektams 

Klientų savitarnos sistemos padeda didmenininkams ir gamintojams automatizuoti užsakymų priėmimo procesą, o efektyvesnis resursų panaudojimas verslui suteikia galimybes plėstis gerokai greičiau į kitas rinkas. „DATALOGIC commerce“ įrankis lengvai pritaikomas įvairiomis kalbomis vykdomiems pardavimas – todėl pirkėjų paieška gali būti vykdoma daugelyje užsienio šalių.  Statistiškai matoma, kad skaitmenizavus procesus sutaupoma apie 30 proc. vadybininkų laiko.  Tiesioginė ekonomija didmenininkui su 10 pardavėjų  gali siekti  80 000 eurų per metus. O atlaisvintą vadybos laiką skyrus naujų procesų skatinimui ar esamų klientų kokybiškesniam aptarnavimui, investicijų grąža išauga ženkliai. 

Šiame etape Ekonomikos ir inovacijos ministerija sulaukė beveik 1700 pareiškėjų ir daugiau nei 1000-čiui Lietuvos įmonių tvariam atsigavimui nuo pandemijos sukeltų sunkumų  paskirstys 40 mln. eurų.