Ar gali taip būti – ypatingai konkretūs vokiečiai nežino, ko nori?

0
258

„Lidl“ prekybos centras viešųjų ryšių agentūrą renkasi kaip jaunikis nuotaką. Vienų piršlybų neužtenka… O nuotakos – dalyviai tik iš Vilniaus – ir vėl pasirengę dalyvauti ir tenkinti „hansą“. Kviečia net septynias agentūras. Ar taip būtų nutikę Vokietijoje? Vargu bau. Ten pas sandėlininkus niekas net neitų. O jei dar įtartų, jog pastarieji savo veikloje stokoja sąžiningumo, tai susivieniję sužlugdytų ir tiek.

Kažin, kaip čia baigsis antras konkursas? Ar pavyks išsirinkti? O gal geriau partnerių paieškoti tėvynėje, Vokietijoje? Juk ten dar didesnė konkurencija. Būtų ir pigiau…

Įdomu, tai bus jungtuvės tarp sandėlininkų ir viešųjų ryšių lietuviškų nuotakų…

Paskelbtas naujas konkursas, kurio pavadinimas – „Lidl Lietuva“ komunikacijos agentūroms paskelbė konkursą, apjungiantį tiek geriausio darbdavio komunikacijos, tiek ryšių su visuomene paslaugas“

Pasak „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovo Valdo Lopetos, sprendimą sujungti dvi komunikacijos sritis lėmė augantis integruotų paslaugų poreikis. Metų pradžioje bendrovė buvo paskelbusi darbdavio komunikacijos konkursą, tačiau nugalėtojo neišsirinko.

„Nusprendėme išplėsti metų pradžioje gautų pasiūlymų ratą ir abi komunikacijos sritis apjungėme į didesnės apimties konkursą. Integruotų komunikacijos paslaugų poreikį jaučiame jau dabar – ateityje jis tik augs. Sujungdami dvi sritis į vieną konkursą galėsime geriau įsivertinti, kaip mūsų partneriai mato bendrą komunikacijos lauką ir galimybes tolimesniam „Lidl“ įvaizdžio stiprinimui“, – sako V. Lopeta.

                                                                  Valdas Lopeta

Į konkursą kviečiamos septynios ryšių su visuomene agentūros. Sprendimą dėl bendradarbiavimo mažmeninės prekybos tinklo atstovai ketina skelbti balandžio pabaigoje.