Atvykusius keleivius Vilniaus oro uoste pavežėjai pasitiks specialiai tam skirtoje aikštelėje

0
249

Savo klientų paslaugos teikėjai lauks specialiai jiems skirtoje vietoje, o keleiviams rasti išsikviestą automobilį bus dar patogiau. Atsižvelgus į keleivių poreikius, jau netrukus bus atnaujinta ir specialiais ženklais išskirta vos 30 metrų nuo oro uosto terminalo esanti trumpalaikio stovėjimo aikštelė, kurioje po skrydžių keleivių galės patogiai laukti pavežėjų automobiliai.

„Vis daugiau keleivių Vilniaus oro uoste naudojasi pavežėjų paslaugomis, kurioms teikti iki šiol neturėjome specialios vietos. Todėl, atsižvelgdami į jų poreikius,  didžiausioje ir patogiausioje trumpalaikio stovėjimo aikštelėje (aikštelė schemoje pažymėta P2 ženklu) atliksime pagerinimus, kurie atvykusiems keleiviams, ieškantiems iškviesto automobilio leis lengvai jį rasti“, – sako Vilniaus oro uosto vadovas Dainius Čiuplys.

Prie pokyčių prisidės ir pavežėjimo įmonės, kurios savo programėlėse pažymės keleivių pasiėmimo tašką šioje aikštelėje. Vieni pirmųjų pavežėtojų, kurie teiks savo paslaugas šioje aikštelėje, yra platforma „Bolt“, tačiau sprendimas pristatomas ir dėl bendradarbiavimo kalbama su visomis šias paslaugas teikiančiomis bendrovėmis.

Teigiama, kad ši aikštelė yra patogi ne tik pasitikti pavežėjimo paslaugas teikiančius automobilius – keleiviai iš minėtos aikštelės miestą gali pasiekti naudodamiesi automobilių dalijimosi paslauga, kurią šioje vietoje jau teikia „CityBee“.

„Viso šioje aikštelėje yra 175 vietos lengviesiems automobiliams. Pavežėjų kiekis, žinoma, kaskart priklauso nuo skrydžių pikų ir bendro iškvietimų skaičiaus, tačiau pavežėjai turės teisę sustoti laisvose aikštelės vietose arčiausiai pėsčiųjų perėjos, vedančios iki terminalo. Į šią aikštelę lengviau patekti pavežėjams padės šviečiantis stendas ir nuorodos, įrengtos birželio pirmoje pusėje“, – teigia D. Čiuplys.

Kad kelionė po skrydžio namo būtų dar patogesnė, oro uosto atstovas keleiviams rekomenduoja kviesti automobilį ne ką tik nusileidus, bet jau išlipus iš lėktuvo ar laukiant bagažo.

Kaip rodo praėjusių metų tyrimai, didžioji dalis – 37 proc. Vilniaus oro uosto keleivių vis dar prašo po kelionės juos pasiimti šeimos narių, bičiulių ar kolegų, tačiau naudojimasis pavėžėjų paslaugomis taip pat auga – jau siekia beveik 11 proc.