Palygint su 2022 metų birželiu, naujų „Audi“ automobilių pardavimai Lietuvoje per praėjusį mėnesį išaugo daugiau nei keturis kartus, o užimamos „premium“ segmento rinkos dalis siekė net 36,9 proc. Ne mažiau įspūdingi ir šio prekių ženklo pirmojo pusmečio rezultatai: iš viso klientams buvo pristatyta 719 automobilių, o lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pardavimai išaugo 100 proc. Toks proveržis leido „Audi“ tapti populiariausiu „premium“ segmento automobilių gamintoju Lietuvoje.
Optimistiškai gamintoją nuteikia 26 proc. siekiantis pirmojo pusmečio Lietuvos „premium“ segmento augimas. „Audi“ prekės ženklo vadovas Lietuvos ir Latvijos rinkose Ilgvars Lubka prognozuoja, kad ši tendencija artimiausiais metais išliks.
Lyderio poziciją Lietuvoje užėmusi „Audi“ šiais metais jau fiksuoja geriausius visų laikų rezultatus. Vien birželio mėnesį mūsų rinkoje buvo parduoti net 249 šio prekės ženklo automobiliai. Prie to ženkliai prisideda patrauklūs pasiūlymai populiariausiems modeliams ir sugrįžusi galimybė klientams įsigyti automobilį tiesiai iš sandėlio.
„Iniciatyvos nepaleidžiame jau nuo pavasario. Konkurencingi populiariausiems „Audi“ modeliams taikomi pasiūlymai ir trumpėjantys pristatymo terminai leidžia toliau sėkmingai didinti pardavimus. Prie to taip pat prisideda ir bendros rinkos tendencijos, kadangi „premium“ segmentas Lietuvoje toliau auga. Bendrą rezultatą taip pat lemia ir mūsų prekybos partnerių – „Moller Auto Keturi žiedai“ atstovybės Vilniuje, „Autojuta Kauno Audi centras“ Kaune ir „Klasera Klaipėdos Audi centras“ Klaipėdoje, profesionalumas“, – komentuoja I. Lubka.
„Audi“ atstovas pastebi, kad Lietuvos rinkoje pastaraisiais metais populiariausi išlieka tie patys modeliai – Q5 ir Q7 miesto visureigiai, o taip pat „A6 Limousine“ sedanai ir „Avant“ universalai. Vien per birželį klientams buvo pristatyti net 96 pastarojo modelio automobiliai. Kompaktiškų miesto visureigių segmente klientų dėmesį vis labiau traukia tarp trijų populiariausių modelių šioje kategorijoje patenkantis Q3 krosoveris.
Vokietijos gamintojas didina konkurencingumą ir pamažu augančioje „premium“ elektromobilių rinkoje. „Audi“ užima antrąją vietą tarp šio segmento gamintojų Lietuvoje, o populiarėjantys nauji prekės ženklo elektromobiliai dabar sudaro 15 proc. visų pardavimų. I. Lubka pažymi, kad tai yra reikšmingas pokytis, ir ypatingai įvertinant augančius populiariausių vidaus degimo varikliais varomų modelių – Q7, Q5 ir A6 – pardavimo skaičius. Tarp klientams Lietuvoje pristatytų „Audi“ elektromobilių išsiskiria du SUV tipo modeliai – kompaktiškas „Q4 e-tron“ ir naujasis „Q8 e-tron“.
Pastarieji du „Audi“ elektromobiliai yra populiariausi ir pasauliniu mastu. Per pirmąjį pusmetį viso pasaulio rinkose buvo parduoti 48 tūkst. „Q4 e-tron“ ir 19,5 tūkst. „Q8 e-tron“ modelių.
2024 metais „Audi“ iš viso planuoja daugiau nei 10 svarbių rinkos debiutų, tarp kurių bus tiek nauji elektromobiliai, tiek ir vidaus degimo varikliais varomi automobiliai. Be to, pirkėjams bus siūlomi ir atnaujinti populiarūs modeliai.