Minint RS 4 modelio 25-metį, „Audi“ pristato du išskirtinius riboto tiražo automobilius – „Audi RS 4 Avant Edition 25 years“ ir „Audi RS 5 Sportback Performance Edition“. Europos pirkėjams bus pristatyta tik po 250 šių modelių vienetų. A4 serijos flagmanu tampantis „Audi RS 4 Avant edition 25 years“ pasižymi įspūdinga važiavimo dinamika, išskirtinėmis interjero ir eksterjero detalėmis bei kultine „Imola Yellow“ spalva.
Paskutinį praėjusio amžiaus dešimtmetį „Audi“ įtvirtino sportiško universalo idėją su „Audi Avant RS“ ir „Audi S 6 plus“ modeliais, tačiau pirmasis „quattro GmbH“ (dabar – „Audi Sport GmbH“) RS modelis buvo 1999-ųjų B5 kartos „RS 4 Avant“, kuris stebino praplėstu kėbulu bei 2,7 l šešių cilindrų biturbo varikliu, sukurtu bendradarbiaujant su „Cosworth“ ir pasižymėjusiu tam laikotarpiui įspūdinga 280 kW (380 AG) galia. Po poros metų rinkoje pasirodė sportiškiausia RS 4 versija – „RS 4 Sport“, kuri pasižymėjo dar žemesne pakaba, sportinėmis sėdynėmis, sportiniu išmetamuoju vamzdžiu ir zomšiniu vairu. „RS 4 Avant Edition 25 years“ atkartoja įsimintiną šio automobilio dizainą ir tampa sportiškiausia dabartinės B9 serijos versija.
Daugiau galios, daugiau vairavimo malonumo
Pažangūs „RS 4 Avant Edition 25 years“ versijos variklio, pakabos ir ratų patobulinimai užtikrina įspūdingas eksploatacines savybes. Automobilis pasižymi maksimaliu 600 Nm sukimo momentu ir 346 kW (470 AG) galia, o tai yra 15 kW (20 AG) daugiau, lyginant su „RS 4 Avant“.
Jubiliejinė RS 4 versija iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,7 sekundės, t. y. 0,4 sekundės greičiau nei „RS 4 Avant“. Maksimalus automobilio greitis siekia 300 km/val., o keraminė stabdžių sistema patikimai susidoroja su neigiamu pagreičiu. RS sportinė išmetimo sistema su matinės juodos spalvos vamzdžiais suteikia varikliui intensyvų skambesį.
Standartinėje „Audi RS 4 Avant Edition 25 years“ komplektacijoje montuojama rankiniu būdu reguliuojama „RS Sport Suspension Pro“ pakaba, užtikrinanti tobulą dinamikos ir komforto derinį. Jubiliejinio modelio aukštis yra 10 mm žemesnis nei „RS 4 Avant“, o rankiniu būdu jį galima papildomai sumažinti dar 10 mm.
Automobilyje taip pat montuojamas „quattro“ sportinis diferencialas, kuris pasižymi didesniu manevringumu ir suteikia didesnį vairavimo malonumą, ypač važiuojant dinamiškuoju „Audi drive select“ režimu. Atnaujinta pavarų dėžės valdymo bloko programinė įranga užtikrina trumpesnį pavarų perjungimo laiką ir pastebimai didesnius važiavimo režimų skirtumus.
Išskirtinai „Audi RS 4 Avant Edition 25 years“ versijai neigiamas priekinės ašies posvyris buvo padidintas iki dviejų laipsnių. Dėl to pagerėjo sukibimas su kelio danga ir valdymo savybės, užtikrinančios didesnį greitį posūkiuose.
Aukščiausios kokybės padangos – visiems gyvenimo atvejams
Siekiant kelyje panaudoti visą galią, į standartinę „RS 4 Avant Edition 25 years“ komplektaciją įeina „Pirelli P Zero Corsa“ didelio našumo padangos, skirtos keliams ir lenktynių trasoms. Padangos sumontuotos ant 20 colių lengvojo lydinio ratlankių, padengtų paladžio matine spalva.
Klientai, įsigiję jubiliejinį modelį, gauna papildomą ratų komplektą, „Pirelli Sensorized P Zero Trofeo RS“ pusiau slidžios padangos ir „Pirelli Track Adrenaline“ sistema. Šios specialiai lenktynių trasai sukurtos padangos montuojamos ant išskirtinių 20 colių juodos matinės spalvos lengvojo lydinio ratlankių.
Dėka specifinio gumos mišinio ir asimetrinio protektoriaus, „Pirelli sensorized P Zero Trofeo RS“ padangos pasižymi išskirtiniu sukibimu su kelio danga sausomis sąlygomis, taip padidindamos stabilumą ir šoninį sukibimą. Išskirtinę „Track Adrenaline“ sistemą sudaro sudėtingi padangose esantys jutikliai, realiu laiku teikiantys vairuotojui informaciją apie padangų slėgį ir temperatūrą.
Dizaino duoklė „RS 4 Sport“
Siekiant įamžinti klasikinę „RS 4 Sport“ spalvą, naujasis modelis taip pat yra geltonos „Imola Yellow“ spalvos. Taip pat galima rinktis „Nardo“ pilką ir „Mythos“ juodą eksterjero spalvas.
Daugybė išskirtinių dizaino elementų paverčia „RS 4 Avant Edition 25 years“ modelį išties ypatingu. Pavyzdžiui, šoninių langų apvadai yra blizgios juodos spalvos. Pirmą kartą galiniai žibintai turi juodą intarpą, „Audi“ žiedai ir užrašai taip pat yra blizgios juodos spalvos, o „Matrix LED“ priekiniai žibintai turi RS šeimai būdingus tamsintus apvadus. Į standartinę įrangą įeina tonuoti galinių durelių ir šoninių langų stiklai.
Interjeras su geltonomis dekoratyvinėmis siūlėmis primena 2001 m. „RS 4 Sport“ juodos ir geltonos „Alcantara“ odos derinį, o tradiciškai raudonas „Audi Sport“ rombas ir juodos RS raidės naujajame modelyje dabar taip pat yra geltonos spalvos.
Matinėmis raidėmis ant centrinės konsolės nurodytas kiekvieno automobilio eilės numeris nuo 1 iki 250. Klientai, įsigiję „RS 4 Avant Edition 25 years“ automobilį, valdymo ekrane gali pasirinkti baltą tachometro ir spidometro foną – tai duoklė 1994 m. „Audi Avant RS 2“, kurio analoginiai ciferblatai iš pradžių buvo balti.
Galingiausias „Audi RS 5“: 470 AG galios „Performance Edition“
Papildomos galios su V6 biturbo varikliu buvo suteikta ir riboto tiražo „RS 5 Sportback Performance Edition” modeliui. Dabar šis automobilis išvysto 346 kW (470 AG) galią, pasižymi maksimaliu 600 Nm sukimo momentu ir 300 km/val. greičiu. Tai yra 15 kW (20 AG) daugiau, palyginti su „RS 5 Sportback“. Iki 100 km/val. naujasis modelis įsibėgėja per 3,7 sekundės, arba 0,2 sekundės greičiau nei standartinis RS 5.
Standartinės komplektacijos „Audi RS 5 Sportback Performance Edition“ taip pat turi RS sportinę pakabą su dinaminiu vairavimu ir „Torsen“ diferencialu.