Nuo vaikystės automobilių remontu besidomintis „Automobilių priežiūros centro“ Kėbulinio skyriaus vadovas Andrejus sako, kad jam smagu savo klientus sutikti ne tik atvykusius į autoservisą, bet ir kur nors mieste, laisvalaikiu pasikalbėti. Pristatome įmonės vadovą, kuriam svarbiausia, kad paslaugą gavęs žmogus visada būtų patenkintas.
Kada pradėjote remontuoti automobilius?
Man remontas patiko nuo vaikystės. Pradžioje remontuodavausi dviratį, o nuo kokių dešimt metų pradėjau automobilius. Tėtis taisydavo, o aš visada šalia – padėdavau. Padėjau tėčiui susiremontuoti „Audi 200“ ir „Opel Record“. Tais laikais tai buvo vieni pirmųjų užsienietiškų automobilių. Žinių ir patirties niekas neturėjo, aplink visi važinėjo su „Žiguliukais“, tad bandymo būdu mokėmės ir išmokom (red. juokiasi).
Tai gal ir mokslus pasirinkote automechaniko?
Ne, kaip gyvenime, taip ir profesijoje visko išmokau pats. Pirmame autoservise pradėjau dirbti autošaltkalviu, įgijau patirties ir direktorius pervedė į kėbulų skyrių, kur dirbau surinkėju. Esu išrinkęs ir surinkęs daug automobilių. Vėliau vadovas pamatė, kad gerai tvarkausi, perkėlė į priėmimo skyrių, vėliau tapau sąmatininku, meistru, o galiausiai serviso vadovu. Daug kursų per tuos metus išklausiau ir užbaigiau.
Jau keturiolika metų dirbu su žmonėmis. Man labai patinka bendrauti. Moku klausytis ir girdėti. „Auto PC“ kolektyvas man – kaip viena didelė šeima.
Papasakokite apie mėgstamus laisvalaikio užsiėmimus.
Man labai patinka savaitgalį atsipalaiduoti žvejojant. Kai turiu laisvo laiko, sėdu į automobilį, įsidedu valtį ir važiuoju prie kokio nors vandens telkinio. Ankščiau mėgau spiningauti, bet kai sūnus paaugo, žvejojame kartu su plūdėm. Įmetam ir tyliai laukiam. Puikiai kartu praleidžiame laiką.
Turiu pomėgį ir susijusį su automobiliais (red. juokiasi). Kol vaikų nebuvo, dalyvaudavau įvairiose automobilių bekelės lenktynėse. Dabar turime įsigiję keturračius. Važinėjame su šeima keturračiais. Smagu pasivažinėti ir pabūti gamtoje.
Koki automobilį vairuojate pats?
Turiu tikriausiai didžiausią Vilniuje – FORD F150, amerikietiškas. Tai mano svajonė iš vaikystės. Kai buvome vaikai, bendraamžiai piešdavo mašinas sedanus, o aš visada piešiau ir svajojau tik apie pikapą. Tai ir išpildžiau savo svajonę, vairuoju didelį, juodą amerikietišką pikapą. Pradžioje reikėjo priprasti ir išmokti su tokiu važiuoti, bet dabar jau kaip su dviračiu (red. juokiasi). Įsimetu valtelę ir prie ežero, į gamtą.
Ar turite kokias šeimos tradicijas?
Taip, sekmadienis yra šeimos diena. Visada laiką leidžiame kartu. Ir Tėvo dienos sekmadienį iš ryto buvau pažadintas ir pasveikintas vaikų, o tada vežiausi šeimą į mūsų pamėgtą vietą „Žvejo namai“. Ten pažvejojome, pasigavome vakarienei žuvies, restorane ją paruošė ir kartu vakarieniavome. Puikus ir turiningas laikas su šeima.
Ar daug darbe situacijų, kurias malonu atsiminti?
O taip ir ne viena. Man patinka padėti klientams. Per vieno penktadienio pietus įbėga į servisą moteris susijaudinusi ir pasakoja, kad nusipirko mašiną iš salono – vyras grįžta iš komandiruotės, norėjo nuplauti ir parodyti. Važiuojant iš plovyklos vartai nusileido ant stogo. Tai turėjom pusantros valandos, kad sutvarkytume apgadinimą. Vyras nepastebėjo, tai gerai sutvarkėme. Praėjus laikui moteris papasakojo sutuoktiniui, tai abu dėkingi ir iki šiol yra mūsų klientai.
Kita situacija – vakare išleidžiame klientę su sutvarkytu automobiliu, skambina vėlai vakare ir sako, turiu ryte važiuoti į Klaipėdą, o mašina neužsiveda. Nuvažiavau pas ją, apžiūrėjau mašiną. Sakau, o kur raktelis? Sako – rankinuke. Paprašiau paduoti. Pasirodo išėjo iš namų su kitu rankinuku, kuriame raktelio nebuvo. Tai visokių mes turime situacijų… Svarbiausia patinka, kai mūsų klientai būna laimingi, tada smagu ir mieste juos sutikti, pasikalbėti.
Matome turite daug padėkų, kaip manote, kodėl klientai jums dėkoja?
Gal dėl to, kad aš girdžiu juos, visada stengiuosi laikytis terminų. Jei padarau klaidą, visada ištaisau, grąžiname automobilį ne tik paruoštą saugioms kelionėms, bet ir švarų. Išvažiuoja vairuotojai patenkinti, papasakoja kitiems, taip per rekomendacijas ir ateina nauji klientai.
Ko palinkėtumėte savo klientams?
Kad susitiktume kitur, o ne servise! Nes kai jau pas mus, tada reikia spręsti problemas. Linkiu lygaus kelio ir kuo mažiau nemalonių įvykių vairuojant!