Sostinės prekybos centras pavasarį pasitinka atsinaujinęs. Per pirmuosius metų mėnesius prekybos ir pramogų centre atidarytos 7 naujos ir atsinaujinusios parduotuvės, tarp kurių – į sostinės „Akropolį“ sugrįžusi „Danija“ ir atsinaujinusi „Pull&Bear“. Greitu metu lankytojų vėl lauks atsinaujinęs vienas populiariausių „McDonald‘s“ greito maisto restoranų.
„Svarstydami apie galimas naujas parduotuves „Akropoliuose“, pirmiausia visuomet atsižvelgiame į prekybos ir pramogų centrų lankytojų lūkesčius bei poreikius. Nuolat siekiame užtikrinti platų prekių pasirinkimą, sudominti naujais prekių ženklais. Be to, džiaugiamės, kad pavasarį, kuomet prasideda ir naujas sezonas, šiemet pasitinkame su svarbiomis naujienomis, kurios, tikime, padės ir toliau užtikrinti geriausią apsipirkimo patirtį mūsų prekybos ir pramogų centro lankytojams“, – sako „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos vadovas Dominykas Mertinas.
Vilniaus „Akropolyje“ lankytojus pasitinka pirmoji sostinėje prekių ženklo „Stenders“ parduotuvė. Šiaurietiškų vonios ir kūno priežiūros priemonių ekspertai savo pirmąją parduotuvę Lietuvoje atidarė praėjusiais metais Klaipėdos „Akropolyje“, kur susilaukė didelio vietos gyventojų susidomėjimo, tad savo sėkmę siekia pakartoti ir sostinėje.
Avalynės ir galanterijos parduotuvių asortimentą papildė į prekybos ir pramogų centrą sugrįžusi bei duris pirkėjams neseniai atvėrusi nauja vyrų bei moterų avalynės parduotuvė „Danija“, siūlanti daugiau nei 45 populiariausių prekių ženklų gaminių. Pasak D. Mertino, ne vieną dešimtmetį sėkmingai veikiančio parduotuvių tinklo atėjimas į Vilniaus „Akropolį“ lankytojams užtikrins dar platesnį kategorijos prekių pasirinkimą. Prekybos ir pramogų centre taip pat veikia lankytojų pamėgtos avalynės ir galanterijos parduotuvės „Deichmann“, „Step top“, „Salamander“, „Žygio batai“, „Scalini“ ir kitos.
Naujai duris atvėrė ir „knygos.lt“ knygynas, kur lankytojų laukia tiek fizinis knygynas, tiek internetu atliktų užsakymų atsiėmimo punktas. Sostinės „Akropolyje“ taip pat įsikūrė ne tik Lietuvoje, bet ir visose Baltijos šalyse pirmaujanti turizmo agentūra „West Express“. Antrajame aukšte duris atvėrė antroji prekybos centre saldainius, gėrimus bei užkandžius iš skirtingų pasaulio kampelių siūlanti „Candy POP“.
Dalis parduotuvių pavasarį „Akropolyje“ pasitiko duris atvėrusios po renovacijos, tarp tokių – atsinaujinusi šiuolaikiškų jaunimo drabužių, avalynės bei aksesuarų parduotuvė „Pull&Bear“, taip pat aukštos kokybės originalius interjero elementus siūlanti parduotuvė „Frezija“.
Netrukus į Vilniaus „Akropolį“ po atnaujinimo darbų sugrįš ir lankytojų pamėgtas greito maisto restoranas „McDonald‘s“, o balandžio mėnesį duris atvers atnaujinta populiaraus prekių ženklo „Stradivarius“ parduotuvė.
Iš viso pernai Vilniaus „Akropolyje“ atsidarė 29 naujos arba atsinaujinusios parduotuvės ir paslaugų teikimo vietos, kai kurios jų – pirmosios Lietuvoje.