Lietuvos lenkų rinkimų akcija – Krikščioniškų šeimų sąjunga (LLRA-KŠS) ieško kandidatų į susisiekimo ir vidaus reikalų ministrus. Partijos lyderis Valdemaras Tomaševski (Waldemar Tomaszewski) tikisi apie partijos pasirinkimą paskelbti jau šiandien.
Spėjama, jog susisiekimo vadeles jis paliks, kai kurių politologų įsitikinimu, vienam iš puikiausių šios Vyriausybės ministrų – Rokui Masiuliui. Pastarasis prieš savaitę pranešė, jog kartu su Automobilių kelių direkcija arba privers suremontuoti visus Lietuvos kelius juos nutiesusius kelininkus, arba patys suremontuos ir „išstatys“ sąskaitas rangovams. Natūralu, jog geram statytojui galima viską pastatyti… Juolab, kad visi visi tiki, jog pavyks… Na, bet svarbiausia yra tai, kad Vilniaus ir Šalčininkų kadastrinėse vietovėse keliai bus remontuojami kaip niekada uoliai – juk čia gyventojai pagrindiniai LLRA-KŠS rinkėjai. Štai Vilniaus rajone V. Tomaševski prezidento rinkimuose gavo 41 proc. balsų, o Šalčininkuose net 63 proc. Žinant abiejų vyrų nusiteikimą dirbti valstybės labui – susitarti nebus sudėtinga.
Taigi, jei pavyks viską suderinti su R. Masiuliu, Vilniaus ir Šalčininkų rajonų gyventojų laukia naujos perspektyvos. Juk ne šiaip sau Lietuva nusipirko brangų Mercedes, kurio rida suplanuota maždaug 15 tūkst. km. Būtent tiek km Lietuvoje kelių, kuriuos ir turės panagrinėti minėtasis „mikriukas“ – laboratorija. Gaila tik, jog laineris nėra skirtas jūroms. Pavyzdžiui, suskystintų dujų terminalą „Independence“ laisvai galima įstumti į Kuršių marias ir likviduoti nesusipratimus dėl eilių Smiltynės perkėloje – įlipai į laivą, išlipai ir jau praktiškai Juodkrantėje.
Tik viena mažas neaiškumas – ar ir V. Tomaševski pirktų tokį Mercedes, su kuriuo ketintų nukeliauti viso labo 15 tūkst. km. Ir ką vėliau daryti su juo? Išmontuoti įrangą ir važiuoti į Lenkiją parsivežti lietuviškų braškių? Kito panaudojimo lyg ir nenusimato…
Tai telieka laukti susitarimų detalių ir naujų pranešimų apie numatomus šalyje asfaltavimo darbus.