Ką apie tautiečių vasarą šiemet išduoda jų pirkinių krepšeliai? Pluša laistydami sodus, žaidžia krepšinį ir blizgina automobilius

0
34

Pastaruoju metu prekybos tinklo „Maxima“ pirkėjų krepšeliuose ryškiai atsispindi atostogų nuotaikos, aktyvus laisvalaikis ir net krepšinio lygos finalas:  krepšinio kamuolių pardavimai išaugo net 55 proc.  Taip pat šoktelėjo ir kitų sporto, laisvalaikio, turizmo prekių pardavimai, dėl sausringos vasaros pradžios išaugo ir laistymo įrangos paklausa. Be to, gyventojai ypač daug dėmesio skiria ir savo automobiliams –  automobilių kosmetika bei chemija taip pat yra tarp paklausiausių prekių.

„Stebint naujausius prekybos tinklo pardavimų duomenis, jau galima daryti išvadą, kaip šią vasarą pasitiko mūsų pirkėjai – daug aktyvaus laisvalaikio gamtoje, sporto bei pramogų su šeima ar draugais. Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, šiemet nupirkta 13 proc. daugiau laisvalaikio bei turizmo prekių – ypač valčių, baseinų ir kitokių pripučiamų prekių, žūklės reikmenų pardavimai ūgtelėjo penktadaliu. Taip pat parduota daugiau aitvarų, skraidančių diskų, vėjo malūnėlių, badmintono rakečių“, – vardija Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento direktorė.

Sausringa vasaros pradžia lėmė ir didesnę sodo prekių, ypač įvairiausių laistymo sistemų bei įrankių, paklausą – pastarųjų pardavimai šoktelėjo 24-30 proc., o visų sodo ir daržo įrankių šiemet jau nupirkta 14 proc. daugiau nei pernai.

„Turizmo, sporto, laisvalaikio inventorius dažnai yra didesni pirkiniai, reikalaujantys šeimos biudžeto planavimo. Svarbu pažymėti, kad šiuo metu atnaujinimui uždaroma „Maxima“ bazė Vilniaus Mamoničių gatvėje – tai didžiausia Lietuvoje „Maximos“ parduotuvė, kur dabar išparduodamos visos prekės. Čia gausus ne maisto prekių asortimentas, tad tai puiki proga įsigyti tų prekių, kurios šią vasarą pirkėjams reikalingiausios – laisvalaikio, turizmo, įvairių žaislų, grilių ar jų priedų. Be to gerų kainų pasiūlymų vasaros prekėms siūloma ir po atnaujinimo atidaromose parduotuvėse – pavyzdžiui, šią savaitę atnaujintos „Maxima“ parduotuvės Vilniaus perkybos centre CUP, Tauragėje, Prienuose“, – kalba I. Trakimaitė-Šeškuvienė. Atnaujintos parduotuvės pirkėjus pasitiks šviesiomis erdvėmis, ypač aiškiu prekių išdėstymu ir kruopščiai atrinktu prekių asortimentu. 

Viena perkamiausių prekių šiltuoju sezonu yra ir kapų žvakės – nuo balandžio mėnesio pirkėjai jų įsigijo netoli milijono – skaičiuoja prekybos tinklo atstovė. Tiesa, šios prekės pardavimai reikšmingai šokteli artėjant Vėlinėms, taip pat Motinos ir Tėvo dienai. 

Šiemet šoktelėjo kamuolių pardavimai 

„Maximos“ atstovė taip pat pastebi įdomią detalę: šiuo metu reikšmingai išaugę krepšinio, futbolo kamuolių ir lauko teniso prekių pardavimai. 

„Greičiausiai tai susiję ne tik su puikiais šios vasaros orais, atostogų sezonu, nes krepšinio kamuolių pardavimai išaugo net 55 proc. Galime tik spėti, kas tai lėmė: galbūt sėkmingi Lietuvos komandų pasirodymai tarptautiniuose turnyruose, įnirtinga Lietuvos krepšinio lygos finalo serija, taip pat šios lygos trisdešimtmečio minėjimas. O tenisas, be abejo, Lietuvoje sparčiai populiarėja, jį žaisti pradeda net darželinukai“, – pasakoja I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Labiau rūpinamasi automobiliais

Šiltuoju metų laiku lietuviai taip pat labiau rūpinasi savo automobiliais. Tai rodo išaugę automobilių kosmetikos ir chemijos pardavimai.

Šiemet gausiai perkami vasariniai automobilių stiklų plovikliai, autogaivikliai, aušinimo skystis, drėgnos automobilinės servetėlės. Automobilių prekių kategorijoje, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, daugiau nei du kartus išaugo akumuliatorių paklausa. Šiemet į perkamiausių automobilių prekių sąrašą pateko ir pirmosios pagalbos vaistinėlė.