Kelionės Šalčininkų autobusais brangsta: didelė keleivių dalis – Vilniaus rajono gyventojai

0
437

Apie bilietų kainų didėjimą informacija paviešinta vakar. Tačiau svarbiausia ne tai, už kiek ir kur nuvažiuosime – keleivių atsiliepimai apie UAB „Šalčininkų autobusų parkas“ ypatingai iškalbingi. O didžiausio atgarsio susilaukęs incidentas įvyko kiek daugiau nei prieš dvi savaites, kai dėl kelkraštyje sustojusios sugedusios „Šalčininkų autobusų parkui“ priklausančios transporto priemonės, kuri važiavo maršrutu Vilnius – Karvys per Maišiagalą, žuvo žmogus.

Šalčininkiečių vairuojami autobusai veža visomis kryptimis ir labai daug keleivių. Štai ką apie save rašo vairuotojų vadovai: „Mūsų pagrindinis tikslas ir svarbiausias uždavinys – vežti keleivius patogiai, greitai ir saugiai. Nuolat geriname paslaugų kokybę, keliame darbuotojų kvalifikaciją, tobuliname maršrutus. Didelį dėmesį skiriame mūsų autobusų parko atnaujinimui. Svarbiu aspektu yra tai, kad vairuotojus ir aptarnaujantį personalą jungia ilgalaikė darbo patirtis, kuri prisideda prie draugiškos atmosferos sukūrimo tarp kliento ir paslaugos teikėjo. Jus maloniai nustebins ne tik mūsų profesionalumas ir kompetentingumas, bet ir kainos“.

Tuo tarpu apie šalčininkiečius vežėjus keleiviai visiškai kitokios nuomonės. Atsiliepimų apie įmonės aptarnavimo kokybę viešojoje erdvėje daugiau nei 80 – ir beveik visi pikti.

„Prašau pakeisti senus autobusus į naujus, maršrutu Vilnius-Rukainiai-Medininkai.
Šiuose autobusuose nėra vietos, kėdės išlūžusios… Tragedija, imkitės priemonių“;

„Sveiki. Maršrutu Vilnius-Eišiškės per Jašiūnus visiškai nebeįmanoma važiuoti, nuolat vėluoja. Nuo Vilniaus iki Kinelių st. važiuoja apie 40-50 min. Ar tai normalu? Beje, išvažiuoja iš Vilniaus 16.40. Kartais net neatsistoja. O kai paklausi kodėl taip ilgai, visada atsako „probki“;

„Skambinu 18:30 pasiklausti dėl grafiko – nekelia tris ratus. Atvažiuoju į stotį. Aiškinu, kad skambinau 3 kartus, kodėl jūs nekeliat? Man atsako, gal jūs ne tuo numeriu skambinot? Pasitikrinom numerį pasirodo tuo! Tris skambučiai buvo per pusvalandį. Man pasakė, kad darbuotoja pusę valandos tualete buvo. Laba diena. Agresyviai man buvo viskas pasakyta“; 

„Važiuojant kryptimi Rūdninkai – Vilnius (išvažiavimo laikas iš Rūdninkų – 14.30) vairuotojas buvo labai nemandagus. Mikašiūnuse nustojo veikti bilietų aparatas. Žmonės stovėjo po lietumi, vairuotojas keleiviams neleido įlipti į autobusą. Kai žmonės paprašė, kad leistu įlipti į autobusą, vairuotojas chamiškai pasakė „skoro vsech vygoniu i pojedu v garaž”. Taip žmonės stovėjo po lietumi apie 20 minučių. Gėda, kad mus aptarnauja tokie žmonės“;

„Labą vakarą, prašau atkreipti dėmesį, kad jūsų vairuotojas, kuris važinėja maršrutu Šeškinė-Maišiagala-Karvys, garsiai kalba pats su savimi, keikiasi necenzūriniais žodžiais. Užvakar atvažiavo į Karvio kaimą ir pamatęs stotelėje, kad stovi žmones, tai jis tarė „BLAC k***a „ i tut stojat. Tokie vairuotojo buvo žodžiai. Aš tiesiog apstulbau. Atsiprašau už atvirumą. Prašau jūsų, jei įmanoma, tokio vairuotojo nesiųsti i maršrutą. Jį tiesiog reikia, kad apžiūrėtų gyd. psichiatras“; 

„Sveiki. Šiandien teko važiuoti į Šalčininkus autobusu, išvažiuojančiu iš Eišiškių 12.00 val. Į stotelę atvažiavo nedidelis autobusėlis. Priėjusi prie jo, kartą spustelėjau priekinių durų rankenėlę, bet jos neatsidarė. Tada priėjau prie antrųjų durų, patraukiau jas kartą, tačiau ir tos neatsidarė. Tuomet paprašiau šalia stovėjusios moters atidaryti – gal ji turi daugiau jėgų. Šiai pavyko kelis kartus truktelėjus atidaryti. Vos tik įžengėme į autobusą, mane užsipuolė vairuotojas: ko, girdi, aš laužau duris, ką, nemoku jų atidaryti?!… Noriu pabrėžti, kad visus priekaištus jis išsakė ne pakeltu tonu, o tiesiog rėkdamas, šaukdamas. Pasijutau nemaloniai, nes keleivių akivaizdoje buvau pažeminta, apšaukta, todėl atsikirtau: išmokit pirmiausia su keleiviais kultūringai bendrauti. Vairuotojas vis tiek rėkdamas aiškino, kad reikia mokytis atidarinėti duris… Nuotaika jau pačioje kelionės pradžioje buvo sugadinta. Beje, jaučiausi nekalta, nes ne kiekvienos moters jėgai iš karto atidaryti sunkias duris…
Gyvenam civilizuotais laikais, ir laikas kiekvienam vairuotojui žinoti, kad yra tokia vairuotojo etika ir kad autobusas – ne vieta pykčiui išlieti. Tenka dažnai naudotis viešuoju transportu ir, galiu pasakyti, kad vairuotojai gana mandagūs, netgi keleiviams padėkoja iš autobuso išlipantiems keleiviams. Labai norėčiau, kad ir mūsų rajono vairuotojai išmoktų kultūros, pagarbaus elgesio su keleiviu“;

“Labą rytą, ankstyvą rytą. (Sudervė – Stotis) 4.15 I reisas. Visą laiką važiuoju tuo maršrutu, jis man tinka dėl ankstyvo atvykimo i darbą. Bet klausykit.. Tuo maršrutu vežantis vairuotojas tai tiesiog ATSIPRAŠAU!!! Vardo tikrai neįsiminiau (jaunas, žemas toks, juodais plaukais), bet įsimynė štai kas: paprastai paprašai beįlipant bilieto iki, pvz., stoties. tai jis duoda iki Saltoniškių. Pasakai pastaba, kad duotų teisingą bilietą, tai įsiutęs atsako: „man neišeina”.
Pusė keleivių turi visai netikslius bilietus! Bet keleiviams tai kokia nauda? Moki pilną kainą ir dar dėl kažkokios priežasties turi pyktis ir aiškintis, stresuoti ir drebėt, kad kontrolė kokia nepatikrintų. O svarbiausia – tas vairuotojas, jei ji taip galima pavadint, nereaguoja į jokias pastabas ar prašymus! Davus vairuotojui pastabą, išvadina ligoniais, kreiptis į polikliniką siūlo. Keikiasi visokiausiais žodeliais, įžeidinėja, pradeda piktybiškai elgtis (grąža duoda po 1 euro centą, kai grąža siekia 5 eurus, stabdo staigiai stotelėje…
O jau nekalbant apie keleivius, kurie lipa Vilniaus mieste – jie visai negauna bilietų!
Žodžiu, nemalonus bardakas. Keliantis tik neigiamas emocijas iš pat ryto.
Rašau čia todėl, kad jau ne kartą tą rytinį reisą norėjo nuimti, atseit mažai keleivių važiuoja. Tai norėčiau patikslinti įtarimus: ne keleivių mažai, o vairuotojai Jūsų, Gerbiama Šalčininkų AP, visiškai neatlieka savo pareigų kokybiškai ir atsakingai“.

 

Daugiau keleivių atsiliepimų: https://rekvizitai.vz.lt/imone/salcininku_autobusu_parkas/atsiliepimai/