Ta proga atnaujintas ne tik parodų ir renginių tinklelis, bet ir siūloma dar daugiau pramoginio turinio: naujos parodos, konferencijos ir grandioziniai muzikiniai šou. Visi, norintys lankytis „Litexpo“ parodose ir iš anksto planuoti savo laisvalaikį, nuo šiol tai galės padaryti paprasčiau – įsigiję abonementą.
„Jubiliejinį „Litexpo“ sezoną pasitinkame įkvėpti praėjusių metų sėkmės. Pernykščiai rezultatai – tai ir didelis paskatinimas, ir įpareigojimas. Nuolat augančiame ir ypač dinamiškame renginių ir konferencinio turizmo segmente stengiamės būti aiškiais lyderiais ir visada žengti bent keliais žingsniai priekyje, formuoti sektoriaus tendencijas, o ne aklai jomis sekti. Būtent todėl šiemet tikimės sulaukti ir dar vienos progos švęsti – planuojame, kad būtent šiemet „Litexpo“ apsilankys ir penkiamilijoninis lankytojas“, – naujo sezono pristatymo pusryčiuose sakė „Litexpo“ direktorius Justinas Bortkevičius.
„Litexpo“ direktoriaus teigimu, šiemet lankytojų lauks ne tik pamiltos ir tradicinėmis tapusios parodos, bet ir daug pramoginių, šviečiamųjų renginių, naujų parodų. Viena jų – unikali ir specialaus organizatorių pasirengimo reikalaujanti paroda „Žirgai“.
„Vilniaus knygų mugė, parodos „Resta“, „Adventur“ ar „Pelenė“ – tai renginiai, kurių pristatinėti nebereikia. Juos žino ir tomis dienomis „Litexpo“ susitinka visa Lietuva. Tačiau šį jubiliejinį sezoną pradedame su gera žinia personalo specialistams, aktyvaus laisvalaikio mėgėjams ir net automobilių gerbėjams – pernai itin daug dėmesio sulaukusiems renginiams „Motivated at work“ ir „Autobazar“ jau rezervuotos datos parodų tinklelyje. Spalio pradžioje į naują trijų dienų parodą „Outdoor“ kviesime aktyvaus laisvalaikio mėgėjus, o gruodžio pradžioje visų, neabejingų žirgams, lauksime pirmą kartą organizuojamoje parodoje „Žirgai“, – sezono naujienas pristatė J. Bortkevičius.
Kelią į parodų ir kongresų centrą prisimins ar atras ir besidomintys mada bei dizainu, gastronomija bei skaitmeninio pasaulio naujovėmis: lankytojų lauks paroda „Išteku“, tokie renginiai kaip „Lietuvos gastronomijos forumas“, „Full Digital“ „Game on“, „Login“. O kur dar Juozo Statkevičiaus šou ir net vieno populiariausių Lietuvoje atlikėjo SEL koncertas gruodžio 13 d..
Dar viena šio sezono naujovė – diferencijuotas abonementas „Litexpo“ organizuojamoms parodoms. Abonementas metams kainuos nuo 16 eurų.
„Per metus patys suorganizuojame per 15 parodų, jose – apie 1500 renginių, o iš viso kartu su kitais organizatoriais sulaukiame per 350 tūkst. lankytojų. Dar bemaž antra tiek renginių mūsų patalpose surengia kiti organizatoriai. Matydami ir galvodami apie žmones, kurie sugrįžta, kurie per metus apsilanko bent keliose parodose, nusprendėme pradėti prekybą parodų abonementais, kuriuos įsigiję žmonės galės nebesukti galvos dėl bilietų kainų, jiems nereiks domėtis, kada jau galima įsigyti bilietus. Tikime, kad ši patogi naujovė padės auginti lojalių lankytojų ratą“, – aiškino J. Bortkevičius.
Pasak jo, renginių ir konferencijų sektoriaus dinamika verčia nuolat ieškoti naujų sprendimų ir tobulinti paslaugų kokybę.
„Segmentas vystosi ir keičiasi itin sparčiai, tačiau ir augimas čia – vienas didžiausių. Naujo formato renginiai, augantys vartotojų poreikiai ir lūkesčiai tiek parodos turiniui, tiek ir aplinkai bei infrastruktūrai – tai iššūkiai, į kuriuos atsakymo ieškome kiekvieną dieną. Atnaujinę ir multifunkciniams renginiams pritaikę „Litexpo“ erdves, išsprendę automobilių parkavimo klausimą, sustygavę ir optimizavę personalo struktūrą keliame sau aukščiausius tikslus – ne tik patenkinti išrankiausių lankytojų poreikius, bet ir būti pavyzdingai bei efektyviai veikiančia, pelną generuojančia valstybės įmone“, – sakė „Litexpo“ vadovas.
Už 2018 metus bendrovė sumokėjo 728 tūkst. Eur dividendų valstybei – 46 proc. daugiau nei prieš metus (498 tūkst. Eur). Per metus parodų ir kongresų centras „Litexpo“ sulaukia apie 3 tūkst. įvairių renginių dalyvių ir daugiau kaip 350 tūkst. lankytojų. 98,76 proc. bendrovės „Litexpo“ akcijų valdo Ekonomikos ir inovacijų ministerijos atstovaujama valstybė.