Daugybe naujovių pasižymintis modelis išsiskiria dinamišku dizainu, pažangiomis hibridinėmis technologijomis ir naujausiomis saugumo, vairavimo asistavimo ir komforto sistemomis. AMG modelis išsiskiria ir nematyta savo klasėje dinamika bei vairavimo ypatybėmis.
Dizainas ir technologijos
Dinamiško dizaino priekinis aptakas, radiatoriaus grotelės su žvaigždės raštu ir naujas galinis difuzorius išryškina sportinį CLA charakterį. Tamsoje CLA atpažinsite iš modernizuotų, pirmą kart į standartinę įrangą įtrauktų LED „High Performance“ priekinių žibintų ir išskirtinės galinių LED žibintų grafikos. Išskirtinai šiam modeliui dizaineriai koloristai sukūrė ir naują „hyper“ mėlyną spalvą. Individualumo priduos ir trys papildomi 19 colių ratlankių dizainai.
Šviežiu požiūriu išsiskiria ir salonas, kuriame dabar dominuoja technokratiškas, aukštąsias technologijas pabrėžiantis dizainas. Pagrindinis salono akcentas – dvigubas priekinės panelės ekranas. Standartiškai montuojami 7 ir 10,25 colių ekranai, tačiau esant poreikiui galima pasirinkti ir du plačiaekranius, 10,25 colių ekranus. CLA vairas standartiškai aptrauktas „Nappa“ oda ir pasižymi išskirtinėmis taktilinėmis savybėmis. Kaip alternatyva, daugiafunkcinis sportinis vairas pirmą kartą gali būti aptrauktas ir ARTICO dirbtine oda.
Technologišką dizainą papildo ir naujausios kartos MBUX ir „Burmester“ garso sistema su „Dolby Atmos“. Tiek
„Coupé“, tiek ir „Shooting Brake“ modeliuose įdiegta naujausios kartos MBUX, naudojanti naujo dizaino ekranų stilius: „Classic“ pateikia visą vairuotojui svarbią informaciją, „Sporty“ žavi dinamišku apsukų skaitikliu, o „Discreet“ nevargina vairuotojo, apsiribodama tik svarbiausiais informacijos elementais. Kartu su trimis režimais („Navigacija“, „Pagalba“, „Paslaugos“) ir pasirenkama septynių spalvų gama, prietaisų skydelį ir centrinį ekraną galima individualizuoti pagal vairuotojo pageidavimus ir realią vairavimo situaciją. Centriniame ekrane pateiktas navigacijos, medijos, telekomunikacines, automobilio asistavimo ir kt. funkcijas galima patogiai valdyti per jutiklinį ekraną. Ryšys su išmaniaisiais telefonais per „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“ dabar jau belaidis.
Kartu su naujausios kartos MBUX, papildomai pasirenkamoje „BurmesterÒ“ erdvinio garso sistemoje nuo šiol įdiegta įtraukianti „Dolby Atmos“ garso patirtis. Ji suteikia muzikai daugiau erdvės, aiškumo ir gylio. Dėl „Dolby Atmos“ muzika subtiliai skamba trimačiu formatu, o klausantysis gali pasirinkti bet kokią imituojamą garso atkūrimo aplinką.
Naujieji „CLA“ modeliai taip pat užtikrina išskirtinį vairuojančio ir keleivių saugumą. Aktyvios saugumo sistemos išmaniai papildo „Mercedes-Benz“ būdingą pasyvių saugumo sistemų rinkinį. Patobulinti beveik visi pagalbos vairuotojui asistentai padės tiek kasdieniniame vairavime, tiek ekstremaliose situacijose. Naujos kartos automobilio statymo paketas palaiko išilginio statymo funkciją ir siūlo 360 laipsnių vizualizaciją.
Naujieji „CLA Coupé“ ir „CLA Shooting Brake“ modeliai su iš tinklo įkraunama hibridine pavara dabar gali nuvažiuoti toliau, o elektros variklio galia dabar siekia 80 kW. Naujieji „CLA“ modeliai ir toliau siūlo galimybę įkrauti akumuliatorius nuolatine srove, o įkrovimas nuo 10 % iki 80 % trunka apie 25 minutes, todėl hibridas yra pritaikytas universaliam kasdieniam naudojimui.
„Mercedes-AMG CLA“
„Mercedes-AMG“ CLA ir „CLA Shooting Brake“ išsiskiria dar ryškesniu dizainu. Abiejuose pirminio lygio modeliuose rasime AMG būdingas radiatoriaus groteles, aerodinaminį paketą ir AMG emblemą ant kapoto. Žinovai neklysdami atpažins AMG vos žvilgtelėję į bet kurį iš šių modelių. Standartiškai montuojamas ir dviejų stipinų sportinis „AMG Performance“ vairas su integruotais valdymo mygtukais. AMG vairo mygtukai pasižymi intuityvia valdymo logika, o jais valdyti svarbias vairavimo funkcijas ir visas važiavimo programas galima neatitraukiant rankų nuo vairo.
„Mercedes-AMG CLA 35 4MATIC“ modeliuose įrengta 48 voltų elektros sistema ir diržinis starteris su generatoriumi, kurie kartu veikia kaip lengvasis hibridas, laikinai padidinantis galią dar 10 kW (14 AG). 48 voltų technologija taip pat suteikia daugiau komforto, nes užvedimo–sustojimo („start-stop“) ir važiavimo atbuline eiga perėjimai yra beveik nepastebimi. Galingas ir veržlus 2,0 l keturių cilindrų variklis su turbokompresoriumi išvysto 225 kW (306 AG) galią, kuri per „AMG SPEEDSHIFT DCT 8G“ transmisiją ir „AMG Performance 4MATIC“ visų varančiųjų ratų pavarą kintamai paskirstoma visiems keturiems ratams. Sportiškas veikimas (įsibėgėjimas 0–100 km/val. per 4,9 sekundės) abejuose 35-uosiuose modeliuose derinamas su komfortu, reikalingu važiuojant didelius atstumus.
Tiems, kuriems 35-asis modelis yra nepakankamas, „Mercedes-Benz“ siūlo 45-ąjį modelį. 310 kW (421 AG) galios kupė ir „Shooting Brake“ iš vietos iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,1 sekundės. Maksimalus greitis apribotas ties 270 km/val. AMG 2,0 l turbininis variklis stebina ne tik galia, bet ir spontaniška reakcija į akseleratorių. Visiškai kintama visų varančiųjų ratų pavara su „AMG TORQUE CONTROL“ taip pat svariai prisideda prie dinamiško vairavimo. Galinės ašies transmisijoje yra dvi elektroniniu būdu valdomos daugiadiskės sankabos, kurių kiekviena sujungta su galinės ašies pavaros velenu. Tai leidžia varomąją galią paskirstyti ne tik tarp priekinės ir galinės ašies, bet ir tarp kairės ir dešinės pusės galinių ratų.
„CLA 45 S 4MATIC+ Coupé“ ir „Shooting Brake“ modeliams siūlomas ir specialus riboto tiražo leidimas: „AMG Street Style Edition“ („Gatvės stiliaus serija“). MANUFAKTUR kalnų pilkos magnio spalvos dažai ir juostelė šone su AMG logotipu, AMG raštų šachmatinės vėliavos raštas bei fluorescencinės oranžinės spalvos akcentai pabrėžia unikalią šio modelio išvaizdą. „AMG Street Style Edition“ salonas taip pat pasižymi išskirtiniu dizainu: „AMG Performance“ sėdynė iš juodo MICROCUT mikropluošto papuošta ryškiai oranžinės spalvos siūlėmis ir akcentais. Dėmesys detalėms taip pat pastebimas prietaisų skydelio dalyje, kur negalima nepastebėti kontrastingų oranžinių siūlių ir AMG durų slenksčių apvadų su „AMG“ užrašu.