Bendrovė pristatė virš 15 mln. siuntų arba 10 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Vien Lietuvoje įmonės kurjeriai per pirmąjį šių metų pusmetį pristatė 6,7 mln. siuntų – beveik 8 proc. daugiau nei tuo pačiu metu pernai – ir toliau prognozuoja darbo apimčių augimą.
Grupės pardavimo pajamos pirmąjį pusmetį sudarė 63,3 mln. eurų (2022 m. – 60,2 mln. eurų). 59 proc. pardavimo pajamų gauta iš Estijos, 15 proc. iš Lietuvos, 10 proc. iš Latvijos ir 15 proc. – iš tarptautinio siuntų pervežimo. Veiklos pajamos sudarė 64,4 mln. eurų (2022 m. – 63,2 mln. eurų) ir, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidėjo 2 proc. Grupės veiklos pelnas sudarė 1,0 mln. eurų (2022 m. – 0,7 mln. eurų).
„Didžiausią įtaką įmonių grupės pardavimo pajamoms turėjo išaugęs siuntų kiekis. Nepaisant sumažėjusio vartotojų pasitikėjimo, el. prekyba tapo apsipirkimo kasdienybės dalimi ir toliau auga visose vietos rinkose. Tad dėl plataus paštomatų tinklo ir teigiamos klientų patirties mums pavyko pagerinti savo padėtį rinkoje. Tuo pat metu nuolat mažėjančios laiškų siuntimo paslaugų apimtys Estijoje ir toliau daro įtaką bendriems „Omniva“ finansiniams rezultatams“, – sakė Mart Mägi, „Omniva“ grupės valdybos pirmininkas.
Pasak „Omniva LT“ vadovo Vaidriaus Veriko, antrojo ketvirčio rezultatai geresni nei pirmojo, o ir visas pusmetis įmonei sėkmingas.
„Kartu su mūsų verslo klientų portfeliu auga ir darbų apimtys, ypatingai tarptautinių siuntų kiekiai. Augimą stebime ne tik pirmąjį pusmetį, bet ir visos vasaros metu. Rūšiuojamų siuntų kiekis nesmuko, kas yra gana įprastas reiškinys mūsų sektoriui šiltuoju metų sezonu, bet augo. Tad atsižvelgdami į nemažėjančias e. komercijos apimtis ir atliepdami paklausos lūkesčius, jau vykdome tinklo plėtrą“, – komentavo „Omniva LT“ vadovas Vaidrius Verikas.