Piktinasi ministro parodomosiomis akcijomis

0
218

„Vilnijos naujienos“ gavo skaitytojo laišką, kuriuo Vilniaus rajono gyventojas bando įrodyti, kad susisiekimo ministras Rokas Masiulis tik vaikosi pigaus populiarumo, o realių rezultatų praktiškai nematyti. Panašios nuomonės ir Lietuvos verslo konfederacija  (LVK), kurios įsitikinimu, deklaruojami pokyčiai kol kas neduoda jokios  naudos.

Žmones piktina Vyriausybės nario noras pasirodyti, kiek daug jam vadovaujant jau nuveikta ir kiek dar bus padaryta.

LVK prezidento Valdo Sutkaus teigimu, rangovai šiuo metu yra įsitikinę, jog garsioji ir skambiai žiniasklaidoje nušviesta Kelių būklės patikra bus lengvai užginčyta teisme, o iš ministro ketinimo taikyti sankcijas išeis tik tylus šnipštas.

R. Masiulis dar labai neseniai postringavo ir apie asfaltuojamus žvyrkelius, kuriais beveik niekas nevažinėja, o vakar garsiai ir ryžtingai pranešė apie tragiškos būklės pėsčiųjų perėjas, kurios artimiausiu metu bus renovuojamos už 10 mln. Eur.

Laiškas

„Kaip taip galima girtis, kai daugelis žmonių yra priversti springti dulkėmis. Pažiūrėkite, kas vyksta gyvenvietėse aplink Vilnių… Gyventojų pilna, vaikų pilna, o nei asfaltuotų privažiavimų, nei normalių įvažiavimų, nei šaligatvių nei dviračių takų… Kiekvieną kartą bandant pasukti į šalutinį kelią, esi priverstas stebėti, kad kas nors neįlėktų į tave iš galo. Vaiko nei pėstute, nei su dviratuku negali paleisti. Dažnai mamos vaikus stumia vežimėliuose. Kažkokia nesąmonė, o jie pasakoja, kaip asfaltuoja, ten kur gal kada nors atvažiuos koks nors vienas turistas arba remontuoja perėjas. Daugelyje tų vietų niekas nebegyvena, o asfaltuotais keliais naudojasi keli ūkininkai su savo žemės ūkio technika. Norisi keiktis… Panašūs gudručiai, valdininkėliai, kurie tesugeba girtis, o realios situacijos net nenori matyti arba nesugeba to padaryti, pasakys – o kas liepė kurtis ten, kur nėra infrastruktūros. Dabar patys ja ir rūpinkitės. Taip ir buvo pasakyta. Bet galiu paaiškinti tokiems, kad kai kūrėmės vidury laukų ir gyvenome vieni, tai niekas tokios problemos ir nekėlė. Vaikai galėjo lakstyti ir laukais. Patys žinojome, ką pasirinkome. Tačiau dabar keliasi ir keliasi naujakuriai, o infrastruktūra nekinta ir niekam ji nerūpi. Niekam ir šitie naujakuriai nerūpi. Jie su savo mažyliais vaikais palikti likimo valiai. Kaip taip galima. Kur niekas negyvena, investuoja, o ten kur žmonės vaikus augina, kuria pridėtinę vertę ir moka didžiulius mokesčius, tegul patys dar susimeta ir asfaltui, ir dviračių takams, ir šaligatviams, ir gal net darželiams bei mokykloms. Ministrai šiuo metu rūpinsi tais regionais, kuriuose vaikų niekas nebeaugina, kur net niekas nebegyvena… Na, aišku tik tiek, jog ši valdžia ūkininkams ir didiesiems žemvaldžiams deramą dėmesį tai tikrai rodo. Į laukus asfaltu dažniausiai darda mėšlo barstytuvai“, – tokio turinio laišką atsiuntė realaus ministro R. Masiulio darbo pasigendantis skaitytojas.

Ministras vakar pranešė, jog šalyje remontuoti artimiausiu metu teks 90 proc. pėsčiųjų perėjų. Tai gal nors vieną modernią perėją būtų naudinga įrengti ir ten kur asfalto nėra, o mamos stumia vežimėlius, šalia lekiančių ir dulkes keliančių daugybės automobilių per dieną. Bent per perėja saugiai pasivažinėtų…

Sovietmetis

30 m pločio autostrados Kaunas – Vilnius 1-o km įrengimas kainuodavo 1-ą mln. rub. Kiek šiais laikais už vieną milijoną būtų galima įrengti dviračių takų, kurių plotis tesiektų apie 1,5 – 2 m?