Daugiau nei 900 teigiamų publikacijų užsienyje, iki pat Naujosios Zelandijos, ir vos 5-ios neigiamos. Tokius duomenis apie skandalingąją reklamą pateikia išmanioji “G`o Vilnius“ programėlė. Natūralu, kad kai daug rašliavos, daug ir skaitytojų. Tik kuriuos straipsnelius peržvelgė pontifikas – teigiamus ar neigiamus…
Reklaminės kampanijos iniciatoriai teigia, jog ji jau šiandien atsipirko, be to, yra labai trumputė vos dviejų savaičių ir orientuota išskirtinai į 18-kos – 35-erių metų jaunimą. Bet gi Popiežiaus vizito rengėjai taip pat orientuojasi į jaunimą. Rengiami daugiatūkstantiniai susitikimai…
Estetiška, graži, švariai atrodanti – aiškina jai prijaučiantys. Na, dėl to tikrai galima ginčytis ir labai aršiai. Kitiems ji – labai labai purvina…
Baigsis prieš pat Popiežiaus vizitą – o kas po to, ar apsimesime, jog tokios reklamos nė nebuvo. Vilniaus miesto merui jo specialistai turėtų padėti pasirengti galimiems katalikų bažnyčios vadovo klausimams. O gal net nebeverta tam ruoštis. Derėtų pasidomėti, įjunkime išmaniąją programėlę…