Praėjusių metų skambučių statistika: vidutinis atsiliepimo laikas sutrumpėjo iki 4 sekundžių

0
234

Bendrajame pagalbos centre buvo atsakyta į 2 139 421 pagalbos skambutį, registruoti ir pagalbos tarnyboms perduoti pranešimai apie 981 504 įvykius. Tai beveik tokie patys skaičiai kaip ir 2018 m. Daugiausia pranešimų, kaip ir ankstesniais metais, sulaukė policija – 521 809. Iš jų didžiausias pranešimų skaičius ir vėl buvo dėl techninių eismo įvykių (63,7 tūkst.), antroje vietoje – kelių eismo taisyklių pažeidimų (57,4 tūkst.), trečioje – smurto artimoje aplinkoje (54,2 tūkst.), apie kurį gauta šiek tiek mažiau pranešimų nei 2018 m.

Greitosios medicinos pagalbos kompetencijos įvykių, palyginti su ankstesniais metais, šiek tiek padaugėjo – buvo 401 736, ugniagesiai gelbėtojai į pagalbą vyko 33 817 kartų, o aplinkosauginių įvykių užregistruota 14 130.

Toliau stebima tendencija, kad mažėja neatsakytų skambučių skaičius ir trumpėja vidutinis atsiliepimo laikas. Vidutinis atsiliepimo laikas 2019 metais siekė vos 4 sekundes, o per 15 sekundžių buvo atsiliepiama į 93 proc. skambučių (2018 m. vidutinis atsiliepimo laikas buvo 5 sekundės, o per 15 sekundžių buvo atsiliepiama į 91,4 proc. skambučių).

Vidutinė pokalbio trukmė buvo 1 minutė 52 sekundės, t. y. išliko tokia pati, kaip ir 2018 m. Tačiau bendra 2019 m. pokalbių įrašų trukmė sumažėjo 787 valandomis ir siekė 35,4 tūkst. valandų (norint juos visus perklausyti prireiktų 4 metų).

Netiksliniai ir trukdantys skambučiai, kaip ir dvejais ankstesniais metais, sudarė apie 54 proc. atsakytų skambučių. Kadangi filtre kasmet užlaikoma vis mažiau trukdančių skambučių (2019 m. – 201 044), galima spėti, kad, nors ir labai pamažu, bet vis daugiau numeriu 112 besikreipiančių asmenų ima suprasti tikrąją jo paskirtį. Tikimasi, kad prie to prisidės ir 2019 m. pakeistas oficialus numerio 112 pavadinimas – nuo praėjusių metų liepos 1 d. jis vadinamas skubiosios pagalbos tarnybų telefono numeriu 112.

 

PAGD informacija