Registrų centras atnaujins didžiausią klientų aptarnavimo padalinį Vilniuje

0
233

Registrų centras tęsia klientų aptarnavimo padalinių atnaujinimus visoje Lietuvoje – nuo rugsėjo 5 d. rekonstrukcijai laikinai uždaromas didžiausias klientų aptarnavimo padalinys Vilniuje. Laikinai, kol vyks atnaujinimo darbai, klientai bus aptarnaujami parodų ir kongresų centre „Litexpo“. Atnaujindamas klientų aptarnavimo padalinius Registrų centras siekia gerinti klientų ir darbuotojų patirtis, kuria ergonomiškas darbo vietas bei patogesnį ir jaukesnį klientų aptarnavimą.

„Vilniaus klientų aptarnavimo padalinyje tiesiogiai su klientais dirba apie 30 darbuotojų – esame didžiausias Registrų centro padalinys, kuriame kasdien fiziškai aptarnaujame vidutiniškai apie 800 klientų. Didžiausias dėmesys atnaujinant padalinį bus skiriamas klientų patogumui ir darbuotojų darbo vietų ergonomikai. Tikimės, kad atnaujintose moderniose ir jaukiose patalpose klientai dar greičiau ir patogiau gaus jiems aktualias paslaugas“, – teigia Registrų centro Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro vadovė Jurga Gudaitienė.

Nuo ateinančio pirmadienio, rugsėjo 5 dienos, Registrų centro Vilniaus klientų aptarnavimo padaliniui užsidarius rekonstrukcijai, Vilniaus klientai bus aptarnaujami Lietuvos parodų ir kongresų centre  „Litexpo“ (Laisvės pr. 5), 5 salėje. Suplanuotus Vilniaus klientų aptarnavimo padalinio atnaujinimo darbus numatoma atlikti iki šių metų pabaigos.

Atnaujintas klientų aptarnavimo padalinys taps šviesesnis ir atviresnis, atsiras jaukios ir ergonomiškos darbo vietos bei klientų laukimo erdvės. Klientai galės pasinaudoti modernesne savitarnos erdve, atsiras galimybė dokumentus tvarkyti ir pateikti patogiai pasijungus asmeninį kompiuterį ar kitą įrenginį. Naujoje susitikimų erdvėje kartu su specialistais klientai galės aptarti užsakomų paslaugų procesą. Padalinio atnaujinimui planuojama skirti apie 750 tūkst. eurų.

Registrų centras turi klientų aptarnavimo padalinius 50-yje šalies savivaldybių. Per pastaruosius kelerius metus dalis jų buvo perkelti į naujas, modernesnes ir klientams patogesnes patalpas, esančias arčiau kitų gyventojams aktualių valstybės ar savivaldybių institucijų. Siekiant dar labiau pagerinti klientų aptarnavimo kokybę buvo sukurta nauja padalinių koncepcija, orientuota į klientų patirties gerinimą. Koncepcija remiasi 2019 metais atnaujintu įmonės prekės ženklu ir vizualiniu identitetu.