Rudaminos paukštyno siekis – ant pirkėjo stalo kuo kokybiškesnė vietinė produkcija

0
255

Lietuvos paukštininkystės asociacija ir prekybos tinklas „Maxima“ pasirašė deklaraciją, kuria abi šalys įsipareigojo gausinti lietuviškų maisto prekių, pagamintų iš lietuviškų žaliavų, pasiūlą bei paklausą.

Prie iniciatyvos prisijungė ir Rudaminoje įsikūręs „Vilniaus paukštynas“.

„Svarbu, kad ši iniciatyva padėtų pirkėjams suprasti lietuviškos produkcijos vertę tiek kaip vartotojams, tiek kaip Lietuvos gyventojams. Tik mažuma paukštienos gamintojų gali pasigirti unikalia nuo lauko iki stalo gamybos grandine. Tuo tarpu mes paukštienos gamybą pilnai valdome nuo broilerių auginimo iki produkcijos pristatymo į parduotuves. 80 proc. broilerių užauginame patys, likusią dalį užaugina Lietuvos ūkininkai. Jiems taip pat ne ką mažiau svarbus lietuviškos produkcijos palaikymas. Tikime, kad ši iniciatyva įgyvendins savo misiją. Savo ruožtu ir toliau sutelksime visas jėgas tam, kad pirkėjus pasiektų nuo lauko iki stalo natūralūs lietuviški produktai“, – sako „KG Group“, valdančios Rudaminos įmonę, paukštininkystės verslo vykdomasis direktorius Darius Gudačiauskas.

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse per 2018 metus nupirkta daugiau nei 10 450 tonų šviežios lietuviškos paukštienos, per 920 tonų įvairių lietuviškos paukštienos gaminių bei 45 mln. vienetų įvairių lietuviškų kiaušinių. Šiuo metu tinklas aktyviai bendradarbiauja su beveik 900 gamintojų ir tiekėjų iš visos Lietuvos. Lietuviškos prekės sudaro 80 proc. šviežio maisto skyrių asortimento ir net 7 iš 10 parduotuvėse nuperkamų šviežio maisto prekių yra lietuviškos.