Sostinėje, šalia Molėtų plento, atidaryta nauja „Rimi“ parduotuvė

0
344

Prekybos centras toliau investuoja į patogesnį apsipirkimą ir vartotojų patirties gerinimą – šiandien Vilniuje, adresu Dangeručio g. 1, duris atvėrė nauja „Hyper market“ formato parduotuvė, kurios įrengimo investicijos siekia daugiau nei 1 mln. eurų, o prekybinis plotas užima per 1 700 kv. m. Iki šių metų pabaigos įvairiuose šalies miestuose planuojama atidaryti dar 5 tinklo parduotuves. Anot „Rimi Lietuva“ prekybos centrų valdymo vadovės Irinos Miklienės, naujame prekybos centre patogiau apsipirks tiek aplink gyvenantys žmonės, tiek į užmiestį ar link Molėtų bei Utenos vykstantys pirkėjai.

Pasak „Rimi“ prekybos centrų valdymo vadovės Irinos Miklienės, nauja parduotuvė pakeis netoliese buvusią ir šiuo metu uždaromą „Rimi“, įsikūrusią adresu Molėtų pl. 49. „Pagrindinė priežastis, dėl kurios persikėlėme į naują prekybos centrą – tai patogesnė lokacija ir parduotuvės pasiekiamumas. Norime užtikrinti, jog mūsų klientams būtų lengva atvykti į parduotuvę ir iš jos patogiai išvykti visomis kryptimis, tad nauja lokacija daug geriau išpildė šį kriterijų. Be to, kaip ir kiekviename prekybos centre, pirkėjams svarbus ne tik jo dydis, bet ir ten įsikūrusių paslaugų įvairovė – vienoje vietoje rasti viską, ko reikia kasdieniams poreikiams patenkinti“, – teigia I. Miklienė.

Jos teigimu, įmonės plėtra šiuo metu orientuota į didžiųjų miestų priemiesčių gyventojų poreikius, o naujame prekybos centre įdiegti sprendimai ir siūlomas asortimentas suformuotas remiantis didesnėse parduotuvėse apsiperkančių klientų įpročiais. „Užmiestyje gyvenantiems žmonėms svarbu, kad šalia namų galėtų patogiai ir greitai įsigyti kasdien reikalingų šviežio maisto prekių, taip pat jau paruoštų kulinarijos, konditerijos gaminių bei būtiniausių buities reikmenų. Be to, formuodami šios parduotuvės asortimentą atsižvelgėme ir į sodybas ar poilsiauti iš miesto išvykstančių pirkėjų poreikius“, – sako I. Miklienė.

Kaip ir kitose „Rimi“ parduotuvėse, šalia teminių, savaitinių ir kitų akcijų, lojalumo kortelės turėtojai naudosis asmeniniais pasiūlymais, kurie pirkinių krepšelį padės suformuoti dar ekonomiškiau. Be to, gegužę „Rimi“ visoje Lietuvoje sumažino daugiau nei 300 pirkėjų mėgstamų produktų įprastas kainas, sudarydamas savo pirkėjams galimybę tokias prekes tinklo parduotuvėse įsigyti už bene žemiausią kainą rinkoje. Specialiu euro ženklu pažymėti produktai apima įvairias prekių kategorijas: pieno, duonos, vaisių, daržovių, mėsos, žuvies, taip pat svarbiausių higienos prekių – dantų pastos ar sauskelnių. Šiuo žingsniu siekiama pirkėjams suteikti stabilumo ir galimybę ne tik akcijų metu, bet ir kasdien vienoje parduotuvėje įsigyti kasdienio krepšelio produktus bei taip sutaupyti.

Kartu su „Rimi“ prekybos centro pastate įsikūrė ir „Eurovaistinė“, gėlių parduotuvė „Indigo gėlės“, gėrimų parduotuvė „Bottlery“, gyvūnų prekės „Pet24“, mėsos gaminių parduotuvėlė „Žiežmarių mėsa“, statybinių medžiagų, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Senukai“.

Šalia prekybos centro bus galimybė patogiai pasistatyti automobilį 438 vietų aikštelėje. Joje įrengta ir 20 parkavimo vietų elektromobiliams, o arčiau įėjimo įrengtos 8 vietos šeimoms su mažais vaikais.