Bendrovė „Vilniaus vandenys“ kasmet modernizuoja ir plečia vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo infrastruktūrą. Dalis tinklų tiesiami finansuojant Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis ir pasiekia vis daugiau Vilniaus gyvenamųjų rajonų ir aplinkinių vietovių gyventojų. Skaičiuojama, kad per pastaruosius penkerius metus prie „Vilniaus vandenų“ tinklų, nutiestų finansuojant ES lėšomis, prisijungė 4050 naujų klientų, iš jų vien per praėjusius metus – 1310. Šiemet per kiek daugiau nei pusmetį sutartis dėl prisijungimo jau pasirašė 780 naujų klientų.
„Šiais ir praėjusiais metais fiksuojame didesnį naujų klientų aktyvumą jungiantis prie Europos Sąjungos lėšomis nutiestų tinklų. Neabejojame, kad tam įtakos turėjo mūsų glaudesnis bendravimas su gyventojais ir jų pačių didėjantis sąmoningumas dėl savo ir kaimynų gerovės“, – sako „Vilniaus vandenų“ Klientų aptarnavimo tarnybos direktorius Saulius Savickas.
Pasak Klientų aptarnavimo tarnybos direktoriaus, dar didesnio gyventojų aktyvumo tikimasi kitais metais, kuomet bus pilnai užbaigta šiuo metu vykdomų ES lėšomis finansuojamų projektų plėtra.
2019-2020 m. įgyvendinus visus tinklų plėtros etapus, prie naujų vandentiekio ir nuotekų tinklų iš viso galės prisijungti 2000 naujų klientų skirtingose Vilniaus miesto dalyse ir jo apylinkėse: Šnipiškėse, Salininkuose, Naujininkuose, Kairėnuose, Rasose, Giedrakalnyje, Naujoje Vilnioje, Švenčionėliuose bei sodų bendrijose „Dailė“ ir „Aušra“.
Didesnis dėmesys gyventojams
Nors „Vilniaus vandenų“ darbuotojai ir pastebi augantį pačių gyventojų sąmoningumą, vis dar pasitaiko atvejų, kai už ES lėšas paklojus naujus tinklus, gyventojai prie jų nenori jungtis.
„Norėdami labiau atkreipti gyventojų dėmesį į centralizuoto vandens tiekimo bei nuotekų tvarkymo privalumus ir prisijungimo naudas, nuo rugsėjo pradėjome kampaniją „Geri sprendimai sutaupo”. Gyventojams siunčiame žinią, kad prisijungimas prie centralizuotų tinklų leidžia sutaupyti tiek finansiškai, tiek laiko ir sveikatos atžvilgiu“, – pasakoja S. Savickas.