Vilniuje įsikūręs „Paupio turgus“ ir toliau išlaiko savo populiarumą

0
327

Per 2022 metus prekyvietė sulaukė daugiau kaip 1,3 mln. lankytojų. „Darnu group“ vystomas turgus, kuris talpina 16 skirtingų restoranų, 4 barus ir daugiau kaip 1,3 tūkst. augalų po vienu stogu, pernai augino ir pirkėjų konversiją, ir jų išlaidų krepšelį.

„Atslūgstant karantino įkarščiui, atsidarėme vieni pirmųjų – 2021 metų gegužę. Akivaizdu, kad pradžia buvo gausi lankytojų ir triukšminga, tačiau ir po metų matome, kad turgaus aktualumas išlieka. 2022-aisiais šiek tiek sumenko lankytojų skaičius. Tai natūralus pokytis, nes pirmaisiais metais visi norėjo patikrinti naują vietą, o antraisiais susiformavo kiek mažesnis, bet verslo prasme kokybiškesnis nuolatinių lankytojų ratas. Didesnė dalis žmonių užsuka ne simboliniam apsilankymui, o tikslingai pasisėdėti, praleisti laiką su šeima ar draugais“, – teigia „Paupio turgaus“ vadovė Rūta Chadasevičiūtė.

Pernai beveik ketvirtadaliu (24 proc.) išaugo „Paupio turgaus“ lankytojų konversija. Be to, jie ir išleidžia daugiau – vidutinis pirkėjo krepšelis augo 8 procentais. Tai lėmė, kad turgaus nuomininkų apyvarta gegužės-gruodžio periodu didėjo 10 proc., kai lankytojų srautas šiuo laikotarpiu vidutiniškai mažėjo 20 procentų. Per visus kalendorinius 2022 metus „Paupio turgaus“ nuomininkų apyvarta siekė apie 6,6 mln. eurų.

Konkuruoti padeda koncepcija

„Pirmasis turgaus sezonas buvo itin sėkmingas – tai buvo nauja Vilniaus vieta, kurią pasibaigus karantinui norėjo išbandyti visi. 2022-aisiais, pasibaigus su karantinu susijusiems ribojimams bei mieste atsiradus daugiau pramogų vietų ir alternatyvų, jau teko pakovoti dėl lankytojų dalies. Čia išsiskyrė tie, kurie aktyviai ir kokybiškai komunikavo, palaikė aukštą aptarnavimo ir kokybės lygį bei reagavo į besikeičiančius lankytojų poreikius“, – sako R. Chadasevičiūtė.

„Paupio turgaus“ lankytojams pernai buvo suorganizuoti net 37 renginiai. Daugiausiai jų sulaukė turgaus gimtadienio ir vasaros sezono progai surengtas renginių ciklas „Išeik į kiemą“. R. Chadasevičiūtės teigimu, visuomet gausiau lankytojų pritraukia vaikams skirti renginiai, o rugsėjo 1-oji buvo itin sėkminga – daugelis šeimų išnaudojo popietę apsilankydami „Paupio turguje“.

Pasak vadovės, „Paupio turgus“ atitinka visas maitinimo ir pramogų sektoriaus tendencijas. Geriausias sezonas – vasara, kai šilta, ilgai šviesu, galima sėdėti lauke, žmonės daugiau juda, atostogauja, turistauja.

„Darbo dienomis daugiau žmonių užsuka dienos metu, pietų ar pavakarių, savaitgaliais – užsipildo ir vakarinis laikas, juolab, kad palankus oras ar renginys tampa gera proga išeiti į miestą ir susitikti su draugais. Įdomu tai, kad neapibrėžta ekonominė ir geopolitinė aplinka nepadarė reikšmingos įtakos mūsų lankytojų įpročiams“, – teigia R.  Chadasevičiūtė.