„Volkswagen“ elektromobilis už mažiau nei 25 tūkst. eurų

0
165

„Volkswagen“ tęsia savo kompaktinių automobilių sėkmės istoriją elektrinio mobilumo eroje ir siūlo akies krašteliu pažvelgti į „ID.2all“ koncepcinį automobilį – vien elektra varomą „Volkswagen“, kainuosiantį mažiau nei 25 tūkst. eurų. Jau dabar aišku, kad jis bus varomas priekiniais ratais, vienu įkrovimu įveiks iki 450 km, turės pluoštą naujų technologijų, tokių kaip „Travel Assist“, „IQ.LIGHT“ ar „Electric Vehicle Route Planner“, ir pasižymės naujos kartos „Volkswagen“ dizainu. Prekybai skirta versija bus gaminama ant „MEB Entry“ platformos. Tai vienas iš dešimties naujų elektrinių modelių, kuriuos „Volkswagen“ išleis iki 2026 metų.

Išorės dizainas: draugiškas, itin dinamiškas ir su naujo stiliaus galiniu statramsčiu

Vienas iš naujosios dizaino kalbos elementų yra galinio statramsčio dizainas, sukurtas pirmajam „Golf“. „ID.2all“ yra pirmasis „Volkswagen“ su nauja šio elemento interpretacija. Kiti koncepcinio automobilio dizaino bruožai – tai kėbulas su išraiškinga ratų pozicija, draugiškas priekis, gera porcija dinamikos ir laikui nepavaldi elegancija.

Salono dizainas: erdvus, kokybiškas, intuityvus

Interjero dizainas taip pat aiškus, pasižymi aukštos kokybės išvaizda, intuityvia informacijos ir pramogų sistema su klasikiniu garsumo valdymu ir atskiru oro kondicionavimo sistemos bloku. Solidi, 490–1 330 litrų bagažinės talpa yra net didesnė nei kai kuriuose aukštesnės klasės automobiliuose.

Elektrinis šturmas įsibėgėja: iki 2026-ųjų – dešimt naujų elektrinių modelių

Serijinės gamybos „ID.2all“ bus vienas iš dešimties naujų elektrinių modelių, kuriuos „Volkswagen“ pristatys iki 2026 metų. Vien šiais metais bus pristatytas naujasis ID.3, „ID.Buzz“ su ilga ratų baze ir ID.7 sedanas. 2026-aisiais pasirodys kompaktiškas elektrinis SUV, o taip pat, nepaisant visų iššūkių, „Volkswagen“ toliau kuria elektromobilį, kurio kaina bus mažesnė nei 20 tūkst. eurų. Su visais šiais modeliais gamintojas užsitikrins plačiausią elektromobilių asortimentą, palyginti su konkurentais. Bendrovė siekia turėti 80 proc. Europos elektromobilių rinkos, nors anksčiau „Volkswagen Passenger Cars“ skaičiavo, kad ji galėtų siekti 70 procentų.