Šiuo metu fiziniai rekonstrukcijos darbai šiame kelyje jau vyksta 30 km ruože nuo Molėtų iki Utenos bei 2 km atkarpoje Utenos mieste.
„Šį rudenį ir iki metų pabaigos didžiausias mūsų prioritetas – šio visam Šiaurės Rytų Lietuvos regionui svarbaus plento tolesnė rekonstrukcija. Tam dedame maksimalias pastangas ir norime dar didesnio greičio, kad Utenos plentas būtų atnaujintas kuo greičiau. Šiuo metu atnaujinamoje atkarpoje tarp Molėtų ir Utenos darbai jau tuoj pasieks pusiaukelę, pradedama ruoštis ir naujų ruožų rekonstrukcijai. Netrukus bus pasiruošta skelbti rangos konkursus visiems likusiems ruožams. Labai tikiuosi, kad šio strateginio šalies projekto įgyvendinimo tempas išlaikys didelį pagreitį“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Paskelbtų viešųjų konkursų rekonstrukcijos darbams atlikti kelio ruožo ilgis sudaro beveik 20 km, ši atkarpa prasideda nuo Nemenčinėlės iki Dasionių. Likusios neatnaujintos kelio atkarpos šiuo metu yra projektuojamos, bendrai jų ilgis siekia daugiau nei 25 km, jų projektavimo darbus žadama baigti dar šį rudenį.
Šiuo metu atnaujinamos atkarpos nuo Molėtų iki Utenos darbų vertė sudaro 61 mln. Eur su PVM, darbų Utenos mieste vertė – 7 mln. Eur su PVM. Likusio 42,8 kilometrų ilgio ruožo rekonstrukcijos darbų kaina bus aiški tik įgyvendinus ir pasibaigus viešųjų pirkimų procedūroms, tačiau vertinama, jog ji galėtų siekti daugiau nei 150 mln. Eur.
Šiais metais Vyriausybė Molėtai–Utena kelio rekonstravimui skyrė papildomus 40 mln. Eur. Tikimasi, jog kitų metų Valstybės biudžete reikalingos lėšos likusio kelio Vilnius-Utena atkarpų rekonstrukcijai taip pat bus numatytos.
Kelio nuo Molėtų iki Utenos rekonstrukcijos metu suplanuota kapitaliai sutvarkyti dvi eismo juostas, įrengti autobusų sustojimo aikšteles su paviljonais, pėsčiųjų takus ir modernų apšvietimą. Šioje kelio atkarpoje taip pat numatyta įrengti ir nuo gyvūnų migracijos apsaugančias tinklo tvoras bei horizontalius barjerus. Atsižvelgus į kelyje fiksuojamus transporto priemonių srautus, remontuojamame ruože ties sankryžomis numatyta įrengti ir papildomas kairiojo posūkio juostas.
Iki šios dienos kelio Molėtai-Utena rekonstrukcijos projekto įgyvendinimas siekia jau daugiau nei 40,5 proc.