Skambutis pagalbos telefonu gali kainuoti nemažai nervų ir laiko

0
236

Tuo įsitikino vilnietis Andrius, netoli autobusų stoties, pamatęs ant šlaito suglebusį žmogų. Pilietiškas žmogus tvirtina, jog kitą kartą, jei nutiks kas nors panašaus, pats 112 nebeskambins – bandys įkalbėti tai padaryti ką nors kitą.

“Kai žmona pasakojo savo nutikimą, kažkaip nekreipiau į tai dėmesio. Vienoje gyvenvietėje, jai bendrojo pagalbos centro operatoriai liepė eiti ir judinti viduryje kelio gulinti ir nejudantį į benamį panašų žmogų. Gerai, kad neliepė daryti jam dar dirbtinio kvėpavimo. Juk ji neturėjo nei pirštinių, nei žinių, kaip elgtis panašioje situacijoje. O galėjo būti, jog tai kokia nors, įvairiomis ligomis sergančio, žmogaus provokacija ar panašiai. Tada, kai ji taip kalbėjo, pamaniau, jog išsigando, ne taip suprato… Tačiau lygiai tas pats nutiko ir man. Paskambinus 112, operatorė susirinko visus duomenis apie mane, apie įvykį, patikino, jog niekas dar dėl to neskambino ir paprašė nepadėti ragelio, nes šiuo metu jau jungia su Greitosios pagalbos stotimi”, – pasakojo sostinės gyventojas, negalėdamas atsistebėti pagalbos linijos darbuotojų veiksmais.

“Pasakiau, jog labai skubu ir tegul su niekuo daugiau manęs nebejungia. Vis dėlto operatorė priprašė viską papasakoti ir greitosios pagalbos atstovams. Viską perpasakojus, “greitoji” įsakmiai paliepė niekur iš įvykio vietos nesišalinti ir atvykstančiam ekipažui padėti susigaudyti situacijoje. Pasakiau, jog niekaip negaliu, nes turiu skubių reikalų. Tada dar įsakmiau liepė laukti, nes ekipažas gali nerasti to nukritusio žmogaus. O paklausus, po kiek laiko atvyks “greitoji”, sutrikusi operatorė atsakė, jog per kelias minutes. Taip ir nutiko. Bet juk dažnai tenka laukti gana ilgai”, – sakė pasipiktinęs tokiais specialiųjų pagalbų veiksmais vilnietis, kurio teigimu, artėja laikas, kai dėl panašių įvykių, greičiausiai, Vilniuje niekas nebeskambins.