Per pirmąsias keturias savaites daugiau nei 340 tūkst. pirkėjų ir beveik 3,3 milijono įsigytų prekių – Vilniaus „Akropolyje“.
„Parduotuvė atidaryta su minia pirkėjų – sukūrėme šventę, kuriai net mūsų paruoštų 3 tonų torto nebuvo per daug. Po įspūdingo starto klientai aktyviai naudojosi išskirtiniais pasiūlymais, išbandė bei įvertino įvairias naujoves. Čia jie patys gali skenuoti ir apmokėti pirkinius su „Scan&Go“, paragauti ir įsigyti vietoje gaminamų sušių ir picų, grilio produktų, brandintų mėsos gaminių“, – sako Kristina Meidė, „Maximos“ generalinė direktorė.
Per keturias pirmąsias savaites nuo atidarymo, kiekvieną dieną „Maxima XXXX“ sulaukė po 10 tūkst. pirkėjų ir daugiau. Klientų srautai itin pagausėjo savaitgaliais ir šventinėmis dienomis – per Velykas ir gegužės 1-ąją (Tarptautinę darbo dieną). Iš viso per keturias savaites šioje parduotuvėje apsipirko 343 tūkst. klientų – daugiau negu pusė to, kiek žmonių gyvena Vilniaus mieste. Į pirkėjų krepšelius iškeliavo 3,28 mln. įvairių prekių.
Didžiausio klientų srauto parduotuvė sulaukė pačią pirmąją savaitę po atidarymo, kai pirkėjų ir parduotų prekių kiekis buvo apie 50 proc. didesnis, lyginant su įprasta savaite prieš parduotuvės atnaujinimą. Dalis pirkėjų iš karto išbandė parduotuvėje pasiūlytą naujovę – „Scan&Go“ prekių skenavimo ir atsiskaitymo aparatus. Tai antra „Maximos“ tinklo parduotuvė, kurioje galima pirkinius skenuoti ir už juos atsiskaityti naudojant mobilius „Scan&Go“ įrenginius, negaištant laiko prie kasos.