Prekybos centre „Europa“ praėjusiais metais lankytojų srautas buvo 51 proc. didesnis, atitinkamai apyvarta augo 47 proc., lyginant su 2021 m.

0
121

Augimo tendencijos išlieka ir šiemet – sausį lankytojų buvo 69 proc. daugiau, apyvarta didėjo 57 proc. Tokius rezultatus lėmė prekybos centre įgyvendinta rekonstrukcija ir „Europos“ pozicionavimo pokyčiai, kurie pritraukė į naująjį miesto centrą grįžusius biurų darbuotojus.

„Stebimi rezultatai dar kartą patvirtina, kad einame teisingu keliu. Veikiame tikslinės auditorijos dienos ritmu, todėl lankytojai čia užsuka kelis kartus per dieną ir randa tai, ko reikia – nuo ryto kavos prieš darbą, vietos verslo susitikimui, pietų su kolegomis, iki knygos vakaro skaitiniams. Tačiau dar tikrai neišnaudojome viso lokacijos potencialo – aplink mus itin sparčiai vystosi verslo rajonas, kuriame dirbančiųjų skaičiai tik auga, todėl prekybos centre aktualu toliau įgyvendinti reikiamus pokyčius“, – sako Brigita Kuodytė, „Newsec Property Management“ prekybos centrų valdymo grupės vadovė.

Prekybos centre 2022 m. naujai išnuomota beveik 3100 kv. metrų ploto. „Europoje“ duris praėjusiais metais atvėrė naujos koncepcijos miesto žmogui skirta elektronikos parduotuvė „Avitela“, kavos ir desertų erdvėje įsikūrė „Huracán Coffee“ ir „ALI šokoladinė“, maisto ir pokalbių erdvėje „Dialogai“ – 10 skirtingų restoranų. Taip pat pradėjo veikti išskirtinės aprangos asortimentą siūlančios „Rudnė“, „Rent Boutique“, „Moustache Boutique“, „Bliss by Violeta“, juvelyrikos parduotuvės „Given“, „Tomas Gold“, kosmetikos ir parfumerijos butikas „Odore D’amore“. Bendruomenės dalimi tapo į prekybos centrą persikėlęs „Raudonasis kryžius“.

Pasak B. Kuodytės, didžiąją pardavimų dalį praėjusiais metais sudarė rūbų ir avalynės segmentas, kuris visada „Europoje“ buvo stiprus su tokiais prekių ženklais kaip „Suitsupply“, „Michael Kors“, „Aprangos grupės“ parduotuvės. Tačiau įgyvendinti pokyčiai ir per paskutinius metus išplėtotas restoranų ir kavinių segmentas, įrengtos funkcinės erdvės pademonstravo itin veržlius rezultatus – pardavimų augimas kategorijoje dvigubėjo.

„Mūsų DNR – tai ne santykis „pirkėjas – prekybos centras“, mes esame vienos bendruomenės dalis, kurią sudaro aplinkinių biurų darbuotojai, moderniuose daugiabučiuose įsikūrę gyventojai, pramogoms ar rimtam verslo pokalbiui atvykstantys verslininkai, viešbučiuose apsistoję svečiai, kompiuterius atsidarę ir visą dieną pas mus praleidžiantys studentai. Restoranų segmento rezultatai įrodo, kaip svarbu identifikuoti ir atliepti tikslinės auditorijos poreikius. „Europa“ užima 23 tūkst. kv. metrų plotą – ir kiekvienas kvadratinis metras joje turi tarnauti šiam tikslui“, – sako B. Kuodytė.

B. Kuodytė pabrėžia, kad 2023 m. tikslas – atnaujintos strategijos įgyvendinimas ir vystymas, siekiant, kad prekybos centre visi tiksliniai lankytojai galėtų mėgautis laisva aplinka, patogiai padirbėti ir susitikti su kolegomis ar draugais, įsigyti reikiamų prekių ar paslaugų, pravėdinti galvą ar rasti įkvėpimo aktualiuose renginiuose.