Šiais metais į paštomatų tinklo ir automobilių parko plėtrą investuos dar 3,5 mln. eurų

0
389

„Omniva LT“ iki metų pabaigos į paštomatų tinklo plėtrą investuos papildomus 2 mln. eurų. Dar 1,5 mln. eurų. bendrovė skirs tolesniam automobilių parko atnaujinimui. Naujos investicijos atspindi ambicingus įmonės tikslus, tikėjimą bendra ekonomine padėtimi, tolesnį e. komercijos vystymąsi ir išaugusius klientų poreikius.

Pasak „Omniva LT“ vadovo Simono Bielskio, įmonė nuo pat savo veiklos pradžios tikėjo e. komercijos potencialu ir vystymusi. Tvirčiausias to įrodymas – kasmetinės investicijos į paštomatų tinklą, automobilių parką ar naujų produktų kūrimą, kuris nemažėja, bet priešingai – įgauna vis didesnį pagreitį.

„Nuolat auganti e. komercijos rinka reikalauja vis naujų investicijų, leidžiančių užtikrinti efektyvią teikiamų paslaugų kokybę. Pasaulinė pandemija prisidėjo prie to, kad e. prekybos rinka ir toliau plečiasi. Su visiems problemų sukėlusiais iššūkiais pavyko susidoroti užtikrintai ir šiandien valdome didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje ir Baltijos šalyse. Vien pernai „Omniva LT“ pristatytų siuntų skaičius išaugo beveik 40 proc. ir viršijo 12 milijonų. Todėl siekiame ir toliau išlaikyti aukščiausią paslaugų kokybę rinkoje, o nuolatinės investicijos į bendrovės infrastruktūrą – geriausias to įrodymas“, – dalinasi S. Bielskis.

Po investicijų bendrovės paštomatų tinklas augs 22 proc., viso numatoma įrengti 77 naujus paštomatus, o paštomatų skyrelių skaičius po plėtros talpins daugiau nei 55 tūkst. siuntų. Kaip teigia bendrovės vadovas, naujos investicijos turės teigiamos įtakos ne tik klientams ar įmonės darbuotojams, bet ir aplinkosaugai. Atsinaujinęs paštomatų tinklas ir automobilių parkas prisidės prie dar sklandesnio tvarumo įsipareigojimų užtikrinimo.

„Investicijos į paštomatus prisideda prie mažesnio taršos susidarymo. Lyginant su standartiniu siuntos pristatymu į namus, efektyviai veikiantis paštomatų tinklas leidžia pristatyti tą patį siuntų kiekį į aplinką išmetant šimtus kartų mažiau CO2. Šiandien mes didžiąją dalį siuntų ir pristatome būtent į paštomatus, todėl mūsų CO2 pėdsakas yra vienas mažiausių rinkoje. Šiųmetės investicijos į paštomatų plėtrą padės ir toliau išlaikyti šią poziciją“, – išskiria S. Bielskis.