Įgyvendino projektą „Akropolis Persirengia“: planuoja pritraukti dar daugiau nuomininkų

0
572

„Akropolis Group“ ne tik baigia pertvarkos darbus Vilniuje, bet atidarė pirmąjį prekybos ir pramogų centrą svetur – „Akropole“ Rygoje. Taip pat paskelbė apie multifunkcinio kultūros, laisvalaikio, verslo ir prekybos centro „Akropolis Vingis“ sostinėje įgyvendinimo planus. Bendrovė jos valdomuose centruose 2020 metais planuoja spartų nuomininkų apyvartos augimą.
„2019 metų bendra nuomininkų apyvarta Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ išliko nepakitusi ir siekė 573 mln. eurų, juose apsilankė daugiau nei 32 mln. žmonių. Dar 2018 metais pradėjome didžiausio grupės valdomo prekybos ir pramogų centro, Vilniaus „Akropolio“ didelės apimties atnaujinimo projektą „Akropolis Persirengia“, kurio metu nemažoje dalyje prekybinių plotų prekyba laikinai nevyko. Pabaigę didžiuosius atnaujinimo darbus Vilniaus „Akropolyje“ bei pritraukę naujų nuomininkų, šiemet planuojame rekordinius metus. Nuomininkų apyvartas augins tiek pilnu tempu veikiantis Vilniaus „Akropolis“, tiek augantis vidaus vartojimas namų rinkose“, – sako UAB „Akropolis Group“ valdybos pirmininkas Vytautas Labeckas.
Praėjusiais metais iš visų prekių ir paslaugų segmentų sparčiausiai augo dovanų ir aksesuarų bei knygų, spaudos ir kanceliarijos pardavimai – po 10,3 proc., kosmetika, parfumerija ir vaistai 8,7 proc., o kavinės ir restoranai – 7,2 proc.
2019 metais Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ atsidarė 50 naujų nuomininkų, taip pat, siekiant pateisinti vartotojų lūkesčius bei pasiūlyti geriausią apsipirkimo patirtį, praėjusiais metais visuose trijuose „Akropoliuose“ atsinaujino 84 esami nuomininkai. Bendras naujų ir atsinaujinusių nuomininkų skaičius per metus – 134, daugiausia tokių prekybos ir paslaugų vietų buvo Vilniaus „Akropolyje“ – iš viso 69, Klaipėdoje duris atvėrė bei atsinaujino 41, o Šiauliuose – 24 nuomininkai.
Pernai Rygos „Akropole“ vienuolika naujų parduotuvių atidariusios ir Vilniaus „Akropolyje“ dvi parduotuves atnaujinusios „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas sako, kad 2020 metais daugiau dėmesio bus skiriama plėtrai Lietuvoje.
„Akropolio“ grupė yra didžiausias ir strateginis mūsų partneris, kurio keturiuose prekybos centruose generuojame per ketvirtadalį grupės apyvartos. Itin pozityviai vertiname Vilniaus „Akropolio“ atnaujinimą ir investicijas į geresnę apsipirkimo patirtį. Planuojame, kad šiemet mūsų parduotuvių apyvarta „Akropolio“ grupės prekybos centruose augs 10 procentų. Vasarą atnaujinimo sulauks „Aprangos“ parduotuvė Vilniaus „Akropolyje“, Klaipėdos „Akropolyje“ bus atidaryta nauja „Orsay“ bei atnaujintos „Stradivarius“, „Mango“ ir „Aprangos galerija“ parduotuvės“, – sako R. Perveneckas.
Į „Akropolis Persirengia“ projektą Vilniuje investuota 14 mln. eurų (be nuomininkų investicijų), atnaujinta beveik pusė pastato ploto – 49 000 kv.m. Čia duris atvėrė atsinaujinusi ir didžiausia Lietuvoje „Zara“, 3 kartus plotą padidinusi ir didžiausia Baltijos šalyse „Reserved“, vienintelė šalyje „Maxima XXXX“, „Topo centras“, naujos koncepcijos „Eurovaistinė“, „Lindex“, „Bershka“, „Deichmann“ ir daugelis kitų parduotuvių.
Pasak „LPP Lithuania“ generalinės direktorės Irinos Gromovos, 2019 metai bendrovei buvo sėkmingiausi įmonės istorijoje. Įspūdingus pardavimo rezultatus parodė visų prekių ženklų („Reserved“, „Cropp“, „Mohito“, „House“ ir „Sinsay“) parduotuvės. „Tai buvo rekordiniai metai ne tik veiklos rezultatų, bet ir plėtros atžvilgiu. Lyginant su 2018 metais, mūsų parduotuvių prekybinis plotas padidėjo daugiau nei 20 proc.. Aukštą poziciją LPP S.A. grupės parduotuvių reitinge užimanti atsinaujinusi „Reserved“ Vilniaus „Akropolyje“, taip pat kitos naujausio koncepto parduotuvės Lietuvoje, dar kartą įrodė, kad investicijos į fizines parduotuves pasiteisina, net turint omenyje pardavimų kilimą internetinėje erdvėje. Todėl šiemet tęsime esamų parduotuvių atnaujinimo projektus“.
Į naujas patalpas 2019 metais Vilniaus „Akropolyje” persikėlusios „Deichmann avalynės“ pardavimų vadovė Baltijos šalims Živilė Bložienė teigia, kad praėjusius metus vertina kaip itin sėkmingus, o atnaujintoje parduotuvėje praplėtus siūlomų prekės ženklų asortimentą, stebimi teigiami klientų srautų ir apyvartos pokyčiai. „Deichmann avalynė“ 2020 metais planuoja tolimesnę plėtrą ir parduotuvių atnaujinimus kituose Lietuvos „Akropoliuose“.
Tarp naujai atsiradusių prekės ženklų Vilniaus „Akropolyje“ – erdvė vaikams „Kakės Makės pasaulis“, vienintelis Lietuvoje sporto baras ir restoranas „O‘Learys“. Pasak „O’Learys“ franšizės pagrindu valdančios „Apollo Group“ vadovo Lietuvoje Tado Račkausko, Vilniaus „Akropolyje“ atidarytas „O‘Learys“ tinklui priklausantis sporto baras ir restoranas – didžiausia tokio tipo vieta Lietuvoje, jo plotas siekia 2 000 kv. m. „Didėjantis lankytojų skaičius patvirtina, kad tokio formato sporto ir pramogų vieta yra reikalinga, todėl šių metų pradžioje dar padidinome siūlomų pramogų ir kitų paslaugų įvairovę“, – tvirtina T. Račkauskas.
Bene didžiausią dėmesį šiais metais „Akropolis Group“ skirs planuojamam 14 hektarų pramoninės, buvusios „Velgos“ gamyklos Vilniuje, teritorijos konversijos projektui. Numatoma, kad 2023 metų antroje pusėje duris lankytojams turėtų atverti multifunkcinis kultūros, laisvalaikio, verslo ir prekybos centras „Akropolis Vingis“ bei apie 2500 vietų koncertų salė. Teritorijos konversija taip pat apims ir „Galio Group“ (buvę „M.M.M. Projektai“) vystomą gyvenamųjų namų ir biurų kompleksą. Abi bendrovės – „Akropolis Group“ ir „Galio Group“ – ketina investuoti beveik 350 mln. eurų, ypatingą dėmesį skirdamos viešajai infrastruktūrai: numatoma sutvarkyti kaimyninę teritoriją, rekonstruoti gatves, įrengti naują viaduką, antžeminę pėsčiųjų ir dviratininkų perėją virš Geležinio vilko g., komplekse įrengti išskirtinę kelių lygių žaliuojančią erdvę, pėsčiųjų ir dviratininkų alėjas, apželdinti aplinką.