Priminti kortelės PIN kodą kas mėnesį prireikia 13 tūkst. gyventojų

0
180

Mokėjimo kortelės PIN kodo priminimo funkcija per metus jau pasinaudojo daugiau kaip 160 tūkst. gyventojų, rodo „Swedbank“ duomenys. Bankas galimybę priminti kortelės PIN kodą išmaniojoje programėlėje pristatė prieš metus, 2022 m. kovo viduryje.

„Kortelės PIN kodo priminimo funkcija naudojasi kas dešimtas klientas, ir per mėnesį kodą priminti prireikia daugiau nei 13 tūkst. vartotojų. Tuo metu vienas klientas šia funkcija per metus pasinaudoja vidutiniškai 2 kartus“, – sako Jūratė Gumuliauskienė, „Swedbank“ klientų aptarnavimo tarnybos vadovė.

Anot J. Gumuliauskienės, ši funkcija gerokai padidino naudojimosi kortele saugumo parametrus, nes klientams nebereikia užsirašyti ar laikyti atskirai PIN kodo, kas nemažai daliai žmonių iki šiol buvo pakankamai įprasta.

Kaip rodo gyventojų nuomonės apklausos duomenys, bent trečdalis šalies gyventojų buvo linkę vienu ar kitu būdu pasižymėti kortelės PIN kodą, pavyzdžiui, užsirašyti ir nešiotis jį piniginėje, įsivesti telefone ar laikyti pasižymėjus namuose.

Tuo metu dėl pamiršto PIN kodo banko klientai per metus užsakydavo apie 28 tūkst. mokėjimo kortelių. Tai buvo dažniausia priežastis, dėl kurios banko klientai keisdavo mokėjimo korteles nepasibaigus jų galiojimo laikui.

„Galimybė prisiminti PIN kodą per išmaniąją programėlę šį poreikį pastebimai sumažino. Šia funkcija besinaudojantys klientai taupo ne tik savo laiką, bet ir prisideda prie tvarumo didinimo, tausoja aplinką“, – sako „Swedbank“ atstovė.

Išmaniosios banko programėlės naudotojai joje gali matyti visų savo naudojamų kortelių PIN kodus. Ši funkcija prieinama ir privatiems, ir verslo klientams, ja galima naudotis neribotai.

Programėlei identifikavus vartotojo tapatybę, kortelės PIN kodas telefono ekrane rodomas 30 sekundžių. Rekomenduojama, kad tuo metu šalia nebūtų pašalinių žmonių, kurie galėtų nuskaityti kodą.

Kaip rodo „Swedbank“ duomenys, kortelės PIN kodo priminimo funkcija taip pat yra populiari ir kaimyninėse Latvijoje ir Estijoje. Per pastaruosius metus šiose Baltijos šalyse šia funkcija yra pasinaudojęs, atitinkamai, kas 7 ir kas 8 banko klientas.