Salonas Vilniaus „Akropolyje“ tapo moderniausiu Baltijos šalyse

0
344

Per ilgiau nei 4 mėn. vykusią rekonstrukciją salonas nė dienos nebuvo uždarytas – erdvių atnaujinimo ir technologijų įdiegimo darbai vyko naktimis. Po daugiau nei 600 tūkst. eurų kainavusios parduotuvės rekonstrukcijos net 16 proc. padidintas „KristiAnoje“ parduodamų prekės ženklų asortimentas.

Vienu žingsniu priekyje

Daugiau nei 40 parduotuvių Baltijos šalyse turinčio tinklo „KristiAna GROUP“ generalinė direktorė Virginija Godelaitienė teigia, kad salono Vilniaus Akropolyje atnaujinimą paskatino siekis pirmauti rinkoje ir būti šiuolaikiškiems – kiekvieną mėnesį pristatant parfumerijos ir grožio naujienas neišvengiamas tapo ir prekybinių zonų atnaujinimas.

Rekonstrukcijos metu ne tik atnaujintos bendrosios erdvės, bet ir įrengtos skaitmeninės technologijos, leidžiančios geriau pažinti produkciją. Iš viso į 440 m2 prekybinio ploto parduotuvės rekonstrukciją investuota daugiau nei 600 tūkst. eurų, o užbaigus atnaujinimo darbus salonas tapo moderniausia kosmetikos-parfumerijos parduotuve Baltijos šalyse.

Pritraukė garsius prekės ženklus

Po rekonstrukcijos  salonas pasipildė ir asortimento naujienomis. Vilniaus „Akropolyje“ įsikūrusioje parduotuvėje įvesti net 22 nauji prekiniai ženklai. Čia galima įsigyti „Cartier“ , „Atelier Des Ors“, „Rosendo Mateu“, „Boadicea the Victoriuos“ ir daugelio kitų brandų  nišinių kvapų, „Diego Dalla Palma“ grožio prekių bei visame pasaulyje vertinamo odos priežiūros prekės ženklo „Ahava“ produkcijos. Pastarojo prekės ženklo produkcija jau kelis dešimtmečius įsitvirtinusi tarptautinėje rinkoje.

„Bendradarbiavimui pritraukti tokios svarbos prekės ženklus užtrunka ne vienerius metus – būtina įgyti jų pasitikėjimą, demonstruoti sėkmingus rezultatus. Kryptingai dirbdami artimiausiu metu tikimės į Lietuvą pritraukti ir daugiau pasaulinio garso prekės ženklų“, – ateities lūkesčiais dalijosi V. Godelaitienė.

Šiemet planuojama naujausias technologijas įdiegti ir kituose „KristiAnos“ salonuose – į rekonstrukcijas numatyta investuoti virš 1 mln. eurų.