Nutiestos dvi beveik pusantro kilometro papildomos eismo juostos abejomis kryptimis tarp Gariūnų tilto ir Vakarinio aplinkkelio. Pakloti nauji gatvės bortai, įrengta lietaus surinkimo sistema ir apšvietimas, perkelti ir įgilinti elektros kabeliai, atnaujintas ženklinimas. Oslo gatvės rekonstrukcijai savivaldybė skyrė daugiau kaip 900 tūkst. Eur.
„Oslo gatve kasdien pravažiuoja maždaug 170 tūkst. vilniečių, todėl šios gatvės rekonstrukcija tapo vienu svarbiausių mūsų įgyvendintų projektų. Tikimės, kad atnaujinus Oslo gatvę gerokai pagerės susisiekimas su Lazdynų, Grigiškių ir Kirtimų rajonais“, – sakė Vilniaus mero pavaduotojas Linas Kvedaravičius.
Skaičiuojama, kad įrengus papildomas juostas Oslo gatvėje vidutinis transporto greitis padidėjo apie 30 procentų.
Šalia įrengti daugiau kaip pusantro kilometro ilgio raudono asfalto dviračių takai, kurie užtikrins dar patogesnį susisiekimą tarp Lazdynų rajono ir Pietvakarinės miesto dalies, Trakų kryptimi. Kitąmet planuojama baigti įrengti dviračių tako jungtį link Gudelių gatvės bei sujungti takus su šiemet baigiamais tiesti Architektų ir L. Asanavičiūtės dviračių takais.
Šiuo metu Vilniuje taip pat tvarkomos Parodų, Miškinių, Sausio 13-osios, Antakalnio, B. K. Balučio, Pelesos, Džiaugsmo, Kaminkelio, Žarijų, Kauno Vokės, Olandų, Panerių, Sibiro, Markučių, Ramunių ir kitos sostinės gatvės.
Vilniaus m. savivaldybės informacija