Rezultatai gerėjo ir be Vilniaus „G“ taško: tai leidžia tikėtis dar didesnio augimo ateityje

0
155

Turistų skaičius Vilniuje auga vis sparčiau. Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvos sostinė sulaukė 7,9 proc. daugiau svečių nei pernai šiuo laikotarpiu – 536,9  tūkst. Auga ir nakvynių skaičius, kuris per pirmąjį pusmetį pasiekė beveik milijoną – 988,2 tūkst. Palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu nakvynių skaičius padidėjo 6,5 proc.

Statistikos departamento paskelbtais  apgyvendinimo paslaugų statistikos duomenimis, 2018 m. pirmąjį pusmetį 80 proc. visų į Vilniaus apgyvendinimo įstaigas atvykusių svečių buvo užsieniečiai (429,7 tūkst.). Lyginant su praėjusių metų atitinkamu laikotarpiu užsieniečių atvyko 6,2 proc. daugiau. Daugiausiai turistų sulaukta iš Baltarusijos, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos ir Latvijos.

Be šių statistinių duomenų už turizmą atsakingi asmenys pateikė informaciją, jog prieš dvi savaites startavusi reklaminė kampanija „Vilnius – G-spot of Europe“ – įspūdinga. Apie ją vienaip ar kitaip parašė per 1000 įvairiausių medijų, o per pirmąsias kelias dienas svetainėje www.vilniusgspot.com apsilankė daugiau nei 48 tūkstančiai žmonių iš viso pasaulio.  Daugiausiai užsienio lankytojų sulaukta iš Jungtinės Karalystės, Vokietijos ir JAV. Dėmesys nemažėja ir socialiniuose tinkluose. Nemažai kampanija sulaukė ir pasišaipymų. Vieną iš tokių suorganizavo ir buvęs sostinės meras Artūras Zuokas, daugiausiai „G“ taškų Lietuvoje suradęs ne kur kitur, o Gariūnų turguje. Anot politiko, čia vieni taškai skirti vokiečiams, kiti anglams, o treti lietuviams.

Kaip ten bebuvę – tikruosius reklaminės kampanijos rezultatus vertinsime po naujų Statistikos departamento duomenų suskaičiavimo ir pateikimo.