Internetas plyšta nuo pagyrų „G`o Vilnius“. Giria patys save. Jų atsiųstą kažką – įsidėjo tas ir anas užsienyje į savo vizualizaciją. Ar tai buvo apmokėta iš Vilniaus – nepranešama. Įspūdingoji reklama jau atsipirko. Lygiai taip pat kaip negali neatsipirkti striptizo baro reklama. Pakvieskim į mergas pažiūrėti Popiežių. Tikrai atsipirks.
„Vilnių G tašku apdergusioje kontoroje „Go Vilnius” darbuojasi 40 darbuotojų, per mėnesį mums kainuojančių virš 55-ių tūkst. eurų. Tiek kainuoja jų pačių išlaikymas – kiek jie ištratina už visokius G taškus, tai jau atskiras didesnių mastų klausimas. Sprendžiant iš pareigybių ir atlyginimų, realiausią darbą dirba 2 valytojos, gaunančios absoliučiai mažiausią atlyginimą. Suprantama: veltėdžiai nemėgsta daug mokėti tiems, kas iš tiesų dirba…“, – internete savo pastebėjimais dalinasi vilnietis.
Jo sekėja klausia: „O paskaičiuokim kiek kainuos miestui grąžinti normalų ne sekso turizmo miesto įvaizdį?“
O kam tai įdomu? Juk ne savo pinigus sukiši. Įdomu, kiek savų eurų į tokį absurdą investuotų jo kūrėjai? Jei tai studentiškas eksperimentas, tai derėtų pasikonsultuoti su dėstytojais. Tikėtina, jog „G“ išliktų, tik dėl to nereikėtų taip labai save šlovinti ir girtis. Kiti pagirtų…